Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار کشتی‌گیر کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در هند راه یافتند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در شهر دهلی نو کشور هند در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول با نتیجه 10 بر صفر چیا وی چویو از چین تایپه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب نوراسلام سانایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول مقابل نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد مقابل یایو چانگ از چین تایپه نیز با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مقصودی در این مرحله به مصاف باجرانگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از هند می‌رود.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل میژان آشیروف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف ناوین از هند می‌رود.

در وزن 79 کیلوگرم  علی سوادکوهی در دور اول در مصاف با سهراب شریپوف از ازبکستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 11 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله با ماگومد موسی‌یف دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی  از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد به کسب سهمیه سنگین وزن المپیک

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی مرحله نیمه نهایی نتیجه 10 بر صفر دور بعد دارنده مدال دور اول کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی