Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا بابایی گفت: استان آذربایجان‌غربی با وجود ۵ کارخانه تولید قند و زمین زیر کشت چغندر قند در کشور یکی از قطب‌های تولید کشور است.

وی افزود: در سال جاری در استان بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن چغندر قند در مزارع استان توسط کشاورزان تولید و تحویل کارخانجات قند استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بابایی ادامه داد: با توجه به تولید چغندر قند در استان بیش از ۳۶ میلیون و ۶۶۵ هزار تن شکر در ۵ کارخانه قند استان تولید و برای مصرف به بازار عرضه شده است.  

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: برای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار بیش از ۳۴ هزار و ۴۴۳ تن شکر برای مصرف عموم مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان توزیع شده است.  

بابایی عنوان کرد: برای تامین شکر مورد نیاز کشور در ایام پایانی سال نیز ۵۰ هزارتن شکر برای مصرف واحدهای صنعتی و خانوارها برای هر کدام ۲۵ هزار تن شکر تخصیص یافته است.  

وی افزود: سهم آذربایجان غربی از سهمیه فوق هزار تن برای مصارف خانوارها است که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهد شد. همچنین بیش از هزار تن برای مصارف واحدهای صنفی و صنعتی تخصیص یافته و توزیع خواهد شد.  

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تأکید کرد: مشکلی در تامین شکر مورد نیاز استان وجود ندارد و هرگونه افزایش خود سرانه قیمت شکر در بازار تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و مردم می‌توانند هرگونه تخلف صنفی بخصوص افزایش خود سرانه قیمت‌ها را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان اعلام کنند.

کد خبر 485833 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار استان آذربایجان غربی وزارت صنعت، تجارت و معدن شکر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار استان آذربایجان غربی وزارت صنعت تجارت و معدن شکر آذربایجان غربی هزار تن تن شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد