Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،مهدی پاشازاده می‌گوید هم خوب بودیم و هم بد ، حقمان را خوردند درحالی‌که می‌توانستیم در عین بد بودن برنده هم باشیم. پاشا زاده خط دفاعی استقلال را پراشتباه دیده است و می‌گوید در مقابل حریف عربستانی تمرکز لازم را نداشتند و برای همین آسیب‌پذیر نشان دادند. پاشا زاده به‌روز خوب ارسلان مطهری هم اشاره می‌کند و می‌گوید این مهاجم به‌خوبی جای خالی دیاباته را پرکرده است و حتی در بعضی جهات از او هم بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با الاهلی را چطور دیدید ؟

خوب بودیم، بد بودیم، شانس نداشتیم، شانس داشتیم، نبرد نابرابر ، حق خوری و......  در این بازی داشتیم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. دقایقی خوب بودیم و می‌توانستیم برنده باشیم و دقایقی این‌قدر بد بودیم که مستحق باخت بودیم . داوری هم که نور علا نور بود!

خط دفاع استقلال در این دیدار خیلی آسیب‌پذیر نشان داد ؟

بله همین‌طور بود. خط دفاع استقلال در چند دیدار اخیر خیلی جابه‌جایی داشته است درحالی‌که مهم‌ترین فاکتور خط دفاع هماهنگی است که در بازی استقلال شاهد این هماهنگی نبودیم. اشتباهات فردی زیادی را شاهد بودیم خصوصاً اینکه بازیکنانی مثل دانشگر تمرکز لازم را نداشتند و برای همین دفاع استقلال خیلی آسیب‌پذیر نشان داد. البته باید این را هم اضافه کنم که کل تیم تمرکز لازم را نداشتند و نباید همه تقصیرها را گردن خط دفاع انداخت.

استقلال این شانس را داشت که درهمان نیمه اول بازی را به‌تساوی بکشاند اما موفق نبود ؟

بله متأسفانه استقلال می‌توانست از روی نقطه پنالتی کار را به‌تساوی بکشاند ولی همان عدم تمرکز که به شما گفتم باعث شد که ضربه پنالتی را از دست بدهد.

مدافع بلغاری استقلال را چطور دیدید ؟

من چیز خاصی از مدافع بلغاری ندیدم. البته باید به او زمان داد . روی یک یا دو بازی نمی‌توان در مورد او قضاوت کامل داشته باشیم. او هم مثل سایر بازیکنان روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

استقلالی‌ها خیلی روی مانور داده بودند و چون سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را داشت می‌گفتند که خیلی خوب است ؟

داشتم، داشتم مهم نیست، دارم دارم مهم است. رونالدو پرتغالی که بهترین بازیکن دنیا است در یک برهه افت کرده بود و بعد دوباره خوب شد. این بازیکن هم شاید آن موقع در لیگ برتر انگلیس خیلی خوب بوده ولی در این دوزبازی ما چیزی از او ندیدیم. بنابراین باید به او فرصت داد تا خودش را با تیم هماهنگ کند و بعد درباره او نظر قاطع بدهیم. بازیکن داریم در استقلال هنوز بعد از یک سال جا نیفتاده است بنابراین نباید به او خورده بگیریم.

کدام بازیکن در استقلال هنوز بعد از یک سال جا نیفتاده است ؟

متأسفانه مرتضی تبریزی هنوز بعد از یک سال در استقلال هنوز جا نیفتاده است. البته او بازیکن بدی نیست اما آن کیفیتی را که در ذوب‌آهن داشت در استقلال ندارد.

ارسلان مطهری را چطور دیدید آیا او توانسته جای دیاباته را پر کند ؟

ارسلان بازیکن خیلی خوبی است که به‌خوبی در این مدت گل‌های حساسی را به ثمر برساند. او واقعاً تأثیرگذار بوده است. ارسلان با تمام وجود بازی می‌کند و بسیار پرانرژی نشان می‌دهد. حتی اعتقاددارم که می‌تواند در تیم ملی هم‌بازی کند. و اما در مورد اینکه می‌تواند جای دیاباته را پر کند باید بگویم جای او را به‌خوبی پرکرده و حتی در بعضی موارد خصوصیات او نسبت به دیاباته برتری دارد. البته او در بازی با تیم عربستانی زوج خوبی نداشت.

با توجه به حضور دیاباته و قائدی بهترین زوج خط حمله استقلال کدام بازیکنان می‌توانند باشند ؟

من فکر می‌کنم زوج سازی به شرایط هر بازی ربط دارد. از سوی دیگر بحث محرومیت‌ها و یا مصدومیت‌ها و نیز بازی چرخشی همه و همه در زوج سازی تأثیر دارند. با تمام این اوصاف هر سه نفر می‌توانند باهم زوج خوبی بسازند.

گل دوم استقلال مردود اعلام شد نظر شما چیست ؟

داور صد درصد اشتباه کرد. گل سالم بود. نه دیدگلر بسته‌شده بود و نه اصلاً آفساید بود. من فکر می‌کنم این به ضعف سیاست ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا برمی‌گردد که نمی‌توانیم از حقمان دفاع کنیم.

استقلال به جدول برمی‌گردد ؟

استقلال تیمی خوب و با پشتوانه است. مطمنا دربازی‌های بعدی این شکست را جبران می‌کند و با توجه به پتانسیلی که دارد از این مرحله به‌سلامت عبور می‌کند. من اشاره داشتم که ما سیاست ضعیفی داریم. درحالی‌که باید درخانه‌بازی کنیم متأسفانه بیرون خانه بازی می‌کنیم. این‌ها همه به ضرر فوتبال ماست. اما با تمام این اوصاف استقلال به جدول برمی‌گردد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال مهدی پاشازاده دفاع استقلال خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم