Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما سادات لاری روز شنبه در حاشیه مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری که هم اکنون در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: تمام اردوها، گردهمایی ها، المپیادها و اجلاس های دانشگاه های علوم پزشکی لغو شد. امروز نیز یک المپیاد ورزشی با مشارکت ۳۵۰ دانشجو از ۲۱ دانشگاه علوم پزشکی در بوشهر لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی همچنین از لغو ۲ المپیاد بزرگ همگانی دانشگاه های علوم پزشکی به دستور وزیر بهداشت خبر داد که قرار بود ۹ اسفندماه در شمال کشور برگزار شود. این المپیادها در ۲ گروه دختر و پسر و با مشارکت ۲ هزار و ۴۰۰ نفر دانشجویان را به چالش می کشید.
لاری گفت: معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در حال تهیه پروتکلی برای مکان های عمومی مانند محیط های ورزشی و استخرها است تا در دانشگاه های علوم پزشکی تعطیل شود، چرا که این ویروس در محیط های مرطوب هم فعال است.
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: آموزش خدمه خوابگاه ها برای رعایت بیشتر اصول بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین اداره مشاوره خوابگاه های علوم پزشکی برای حمایت های روحی روانی دانشجویان فعال شد تا با جلوگیری از بروز ترس و وحشت، اطلاع رسانی های لازم منتشر شود.
وی افزود: برخی نگرانی ها در خصوص آموزش های رشته های دندانپزشکی از سوی دانشجویان مطرح شده است و منتظر تصمیم معاونت آموزشی هستیم و تصمیم گیری در این مورد به دانشگاه ها واگذار شده است.
لاری خاطرنشان کرد: در حال تهیه نامه محرمانه ای هستیم تا نکات لازم به دانشگاه ها اعلام شود.
وی تاکید کرد: ساعت ۱۸ عصر امروز شنبه جلسه ای با حضور مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی تهران برای تکمیل این نامه محرمانه و تبادل نظر برگزار می شود.
به گفته معاون وزیر بهداشت، در نظر است غذاهای دانشجویان در خوابگاه ها توزیع شود تا از حضور دانشجویان در مکان های عمومی بکاهیم.

بیماری کرونا علایمی مشابه بیماری آنفلوآنزا دارد و برای پیشگیری از ابتلای به آن، پزشکان و متخصصان توصیه کرده اند که افراد از دست دادن و روبوسی خودداری و در حد توان از ماسک استفاده کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی>معاونت فرهنگی و دانشجویی سیما سادات لاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه