Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:49:56 GMT

ویروس کرونا بهانه‌ای جدید برای تجارت منفعت‌طلبان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۵۸۸

ویروس کرونا بهانه‌ای جدید برای تجارت منفعت‌طلبان

با گسترش ترس جهانی از ویروس کرونا برخی از سوءاستفاده‌کنندگان اقتصادی با ادعای درمان کرونا اقدام به فروش محصولات بی‌اثر می‌کنند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ترس از ناشناخته‌ها یکی از بزرگترین ترس‌های بشری است به خصوص وقتی به جان انسان‌ها ارتباط پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم شناخت کافی از عملکرد ویروس کرونا هم به عاملی برای ترس جهانی و تلاش عمومی برای پیدا کردن راهکار مبدل شده است.

به دنبال شکل‌گیری این نیاز جهانی برخی شرکت‌های اقتصادی از عدم شناخت مردم سوء‌استفاده کرده و اقدام به فروش محصولات بی‌اثر با عنوان محصولات درمانگر یا پیشگیرانه ویروس کرونا کرده‌اند!

به‌دنبال همین اقدام شرکت‌های سوءاستفاده‌گر؛ سایت‌های عرضه‌کننده محصول به‌دنبال مقابله با این عملکرد‌های غیرانسانی برآمدند.

شرکت آمازون به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های عرضه‌کننده محصولات متنوع در جهان؛ محصولاتی را که ادعای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا یا درمان آن را دارند از پلتفرم خود حذف می‌کند.

این ادعاهای واهی به محصولات پیشگیرانه و درمان‌کننده محدود نشده و کتاب‌های بی‌اساسی هم با موضوع راهکار‌های پیشگیری و درمان کرونا در پلتفورم‌های عرضه کتاب تبلیغ می‌شوند که آنها هم از سایت آمازون حذف شد.

بعد از آمازون، فیس‌بوک و گوگل هم به‌دنبال مقابله با ارائه اطلاعات جعلی درباره ویروس کرونا هستند.

هیلدا اشمیت: عادلانه نیست از ویروس کرونا برای اهداف سیاسی استفاده کنیم34 راهکار و تدبیر "طب سنتی" برای پیشگیری از ابتلا به "کرونا"ابتلاء شهردار منطقه 13 تهران به کرونا تکذیب شد

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,24,41,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: واردات بسیاری از ورق‌های گالوانیزه خودرویی به واسطه تامین نیاز توسط شرکت ورق خودرو قطع شده است.
حمید شجاعی افزود: به واسطه توانمندی شرکت ورق خودرو محصولات تولیدی به کشور‌های دنیا صادر می‌شود.
وی افزود: خودروسازان خارجی تمایل خود را برای استفاده از محصولات ورق خودرو اعلام کرده‌اند.
شجاعی گفت: حضور در بازار‌های کیفی دنیا و صادرات ۲۰ هزارتنی در سال ۱۴۰۳ از مهمترین برنامه‌های پیش روی این واحد صنعتی است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد