Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: غلامرضا تاجگردون در انتخابات ۹۸ برای سومین بار بعنوان نماینده گچساران به مجلس راه یافت.

وی گفت: نتایج نهایی آرا پس از هماهنگی با شورای نگهبان استان اعلام و اطلاع رسانی می شود. گفتنی است که تاجگردون نماینده ادوار نهم و دهم مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد موحد منتخب مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در انتخابات ۹۸ شده است. همچنین مهدی روشنفکر منتخب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در انتخابات ۹۸ شده است.

"عفت شریعتی" به عنوان نماینده شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد

بنا به گزارش تسنیم فرماندار شهرستان زرند گفت: عفت شریعتی به عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد.

علی صادق زاده  اظهار داشت: با توجه به روبه پایان بودن شماره آرای در شهرستان‌های زرند و کوهبنان  خانم عفت شریعتی کوهبنانی با اکثریت رای مردم  به عنوان نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستانهای زرند و کوهبنان افزود: از مردم شهرستان های زرند و کوهبنان جهت حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح کمال تقدیر و تشکر را داریم.

برای اولین بار است که یک زن به عنوان نماینده مردم زرند و کوهبنان راهی مجلس شورای اسلامی می شود و پیش از این نیز دکتر حسین امیری به مدت 20 سال نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شهرستان های زرند و کوهبنان مجلس شورای اسلامی عنوان نماینده مردم شهرستان عفت شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم