Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:16:33 GMT

رقابت «ندای وحش» و «سونیک» در گیشه جهانی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۰۲۴

رقابت «ندای وحش» و «سونیک» در گیشه جهانی

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، فیلم‌های سینمایی «ندای وحش» و «سونیک خارپشت» برای رسیدن به رتبه نخست گیشه این هفته آمریکای شمالی رقابت تنگاتنگی خواهند داشت و طبق آمار هر دو فیلم، در حدود ۲۷ میلیون دلار خواهند فروخت.

فیلم سینمایی «ندای وحش» محصول جدید دیزنی- قرن بیستم با نقش آفرینی هریسون فورد، بیشتر از فروشی که پیش از آغاز اکران برای آن در نظر گرفته شده بود (۱۰ الی ۱۸ میلیون دلار) موفق ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته فیلم «براهامز: پسر ۲» هم که دنباله‌ای بر فیلمی به همین نام در سال ۲۰۱۶ است، ۶ میلیون دلار خواهد فروخت.

فروش فیلم سینمایی «سونیک» بعد از موفقیتی که در هفته نخست تجربه کرد، در حال حاضر کاهش ۶۸ درصدی را نشان می‌دهد. این فیلم که ترکیبی از لایو اکشن و جلوه‌های کامپیوتری است و داستان سریع‌ترین خارپشت دنیا را روایت می‌کند، تا پایان این هفته فروش ۱۰۶ میلیون دلاری را رقم خواهد زد.

«ندای وحش» فیلمی با رده سنی PG و در ژانر ماجراجویی در مورد سگی به نام باک است. این فیلم از یک رمان به قلم جک لندن که در سال ۱۹۰۳ نوشته شد، اقتباس شده است. این فیلم داستان سگی است که از کالیفرنیا دزدیده و به کانادا فرستاده می‌شود تا از او برای باربری استفاده کنند.

این فیلم سینمایی که توسط مایکل گری (نویسنده فیلم‌های لوگان و بلید رانر ۲۰۴۹) و به کارگردانی کریس سندرز ساخته شده است، امتیاز مناسبی از منتقدان دریافت کرده و بودجه‌ای در حدود ۱۲۵ میلیون دلار داشته است.

احتمالاً فیلم سنیمایی «پرندگان شکاری» نیز با ۶ الی هفت میلیون دلاری که می‌فروشد، به جایگاه سوم جدول فروش هفته خواهد رسید و بالاتر از فیلم «پسر دوم» قرار خواهد گرفت. فیلم سینمایی «پسران بد ۳» هم ششمین هفته اکران را پشت سر می‌گذارد که گفته می‌شود با ۴ الی ۵ میلیون دلار به رتبه پنجم می‌رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی سونیک فیلم سینمایی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا بیش از ۲ درصد در روز گذشته کاهش یافت و به پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته رسید. نگرانی در مورد درگیری‌های خاورمیانه آرام‌تر شده و باعث شده تمایل سرمایه‌گذاران به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در برابر سرمایه‌های مخاطره آمیزتر مانند سهام کاهش یابد.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۷۷ کاهش به  ۲۳۰۹ دلار و ۳۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۹۵ درصدی به ۲۳۲۴ دلار رسیده است.
تهران قصد ندارد پاسخی به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور دهد، بدین ترتیب تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه آرام‌تر شده است.

افزایش شاخص‌های اصلی وال استریت طلا را تحت فشار قرار داده و تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک سرمایه گذاری ایمن را کاهش داده است.
تنش‌های ژئوپلیتیکی به همراه خرید بالای طلا توسط بانک‌های مرکزی قیمت این فلز گرانبها را در دوازدهم آوریل به اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت رسانده بود.
سرمایه‌گذاران حالا منتظر شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی در آمریکا هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود و می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد دورنمای کاهش نرخ بهره آمریکا ارائه دهد.
رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت روند کاهش تورم در سال جاری میلادی متوقف شده است.‌بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن زمان آغاز کاهش نرخ بهره وجود دارد.
نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل به خرید آن را پایین می‌آورد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۸۲ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۳۰ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۸۰ درصدی، ۹۱۴ دلار و ۹۹ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت