Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان به مدال نقره رقابت‌های جام جهانی در ملبورن دست یافت. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، سعیدرضا کیخا ملی‌پوش ژیمناستیک ایران که در جریان رقابت‌های جام جهانی در ملبورن به فینال خرک حلقه صعود کرده بود، توانست به مدال نقره دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیخا که دور مقدماتی امتیاز 14.400 را کسب کرده بود، در فینال این وسیله موفق شد با امتیاز 15.033 در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار بگیرد.

رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و امتیازاتی که کیخا در این رقابت‌ها کسب کرد، تاثیر زیادی در المپیکی شدن این ژیمناست دارد.

علی‌نژاد: ان‌شاءالله میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا در کشورمان خواهد بود/ مشکلی بین وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ژیمناستیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژیمناستیک ژیمناستیک جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا در فصل 24-2023 به خط پایان رسیده و تنها بازی‌های فینال دو تورنمنت قاره کهن باقی مانده است. تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و تیم‌های الاحد لبنان و سنترال کوست مراینرز استرالیا راهی فینال AFC CUP شدند.

به گزارش تسنیم، سایت «فوتی رنکینگز» نوشت؛ با توجه به اینکه به پایان رقابت‌های باشگاهی آسیا نزدیک شده‌ایم، دیگر هیچ تغییری در جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا به وجود نمی‌آید. ژاپن به لطف نتایج یوکوهاما مارینوس، بالاتر از کره جنوبی در جایگاه نخست رده‌بندی شرق آسیا قرار گرفته و سه سهمیه مستقیم در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

طبق اعلام این سایت، عربستان و ژاپن سه سهمیه در فصل 26-2025 لیگ نخبگان آسیا (سطح اول رقابت‌های باشگاهی آسیا) به دست آوردند. کره جنوبی، امارات، قطر و چین نیز دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا کسب خواهند کرد.

ایران و تایلند نیز هر کدام یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان خواهند داشت. همچنین یک نماینده از هر کدام از کشورهای ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا شرکت می‌کنند.

در سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیا (لیگ قهرمانان آسیای 2) نیز 12 کشور سهمیه مستقیم به دست آورده‌اند. ایران در کنار ژاپن، عربستان، کره جنوبی، امارات، قطر، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی یک سهمیه مستقیم در این رقابت‌ها خواهد داشت.

پیش‌تر مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال (بر مبنای تخصیص 1+2 سهمیه لیگ نخبگان و یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیای 2) گفته بود قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به‌عنوان سهمیه‌های مستقیم و قهرمان جام حذفی، به‌عنوان سهمیه پلی‌آف برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌شوند. تیم سوم لیگ نیز در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است.

در صورت تأیید رسمی گزارش «فوتی رنکینگز» درباره سهمیه‌های ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا، می‌توان گفت قهرمان لیگ برتر در مرحله گروهی و نایب قهرمان لیگ در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان می‌رود. همچنین قهرمان جام حذفی نیز مجوز شرکت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899820

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد