Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@12:18:07 GMT

رکورد جدید برای وین رونی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۱۱۸

رکورد جدید برای وین رونی

به گزارش صدای ایران و به نقل از دیلی میل، وین رونی، مهاجم و کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد در بازی برابر فولام توانست با یک ضربه چیپ از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. این دیدار پانصدمین حضور وین رونی در فوتبال انگلیس بود. 

برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس با خوشحالی از این رکورد گفت: این پانصدمین بازی برای من بود ولی من هنوز می‌توانم بازی‌های زیادی را در ترکیب تیمم به میدان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از بازی کردن لذت می برم و خسته نشدم و دوست دارم برای تیمم به میدان بروم و تمام تلاش خودم را در همین راه می کنم. فکر می کنم چندین سال دیگر نیز بتوانم فوتبال بازی کنم. در واقع تا ساق‌های پای من خسته نشوند برای تیمم به میدان خواهم رفت. 

 وین رونی در سال آخر حضور خود در منچستریونایتد موفق شد رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را بشکند و به برترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. وین رونی ۲۵۳ گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده است و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می‌شود که اکنون در لیگ دسته اول و تیم دربی کانتی بازی می‌کند. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران وین رونی انگلیس منچستریونایتد تیم ملی انگلیس فوتبال وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم

یک ورزشکار بریتانیایی رکورد سنگین‌ترین مشت ثبت شده در تاریخ را جابجا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادی هال، قهرمان پیشین مسابقات قوی‌ترین مردان جهان، رکورد قبلی سنگین‌ترین مشت تاریخ را شکست و آن را به نام خود ثبت کرد.

تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او 191 هزار و 796 واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت 129 هزار و 161 واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال 2017، دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل 96 اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش 5 کیلویی از بالای سر انسان دانست.

پیروزی بوکسور مشهور آمریکایی در نخستین مسابقه پس از تابعیت روسیه

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات  وارد کرد که 208 هزار و 901 واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه 4 جانبه MMA در قطر است. هال 36 ساله سال 2022 برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن 35 ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

فیلم ثبت رکورد هال را در زیر ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها