Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارگاه سه روزه «نانوفناوری پزشکی» و «میکروب‌شناسی» به‌همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مرکز تحقیقات نانوفناوری صنعتی دانشگاه آزاد تبریز برگزار می‌شود.

مقدمه ای بر میکروب شناسی پزشکی و تاریخچه آن، آشنایی با باکتری‌های بیماریزا، آنتی بیوتیکها و مقاومت های دارویی، آشنایی با قوانین و اصول آنتی بیوگرام و انتخاب صحیح آنتی بیوتیک ها و نحوه تست های پیشرفته میکروبی، انجام تست آنتی بیوگرام، تست های افتراقی و رنگ آمیزی و مشاهده نمونه، اصول کشت میکروبی و تهیه انواع محیط کشت و آشنایی با انواع محیط های کشت افتراقی، انجام آزمونهای تکمیلی و آموزش روش های نوین و تکنیک های خلاقانه و آگاهی در خصوص نانوکامپوزیتها و نانوفناوری پزشکی و مهندسی بافت، انتخاب صحیح سوش باکتریایی استاندارد،اصول تستهای ضد میکروبی و نحوه آماده سازی نمونه جهت تست آگار دیفیوژن، اصول MIC MBC، تهیه استاندارد مک فارلند ، نحوه تست آگار دیلوشن و شمارش و تهیه تعداد مشخص باکتری و انجام کشت میکروبی در محیط های کشت میکروبی و انواع تست ها و نحوه ایجاد کلنی تک رئوس مباحثی است در کارگاه «نانوفناوری پزشکی و میکروب‌شناسی» ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان فعال در علوم مهندسی بافت، سرطان شناسی، پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی و تمامی رشته‌های علوم پایه، پژوهشگران علاقمند به خلق و توسعه محصولات دانش‌بنیان و دانشجویان خلاق وفن‌آور علاقمند به تولید محصولات قابل رقابت در بازارهای بین‌المللی ازجمله مخاطبان این کارگاه به‌شمار می‌روند. فرزین اصغری‌ثنا با 10 سال سابقه تدریس و انجام پروژه‌های متعدد خارجی و داخلی، ثبت اختراع ، آشنایی به اصول متفاوت فناوری مدرس و ارائه‌دهنده این کارگاه است.

این کارگاه دارای کد ویژه و امتیاز پژوهشی برای اعضای هیئت علمی، اسکان و پذیرایی رایگان، برگزاری عملی کارگاه و 50 درصد تخفیف برای اعضای پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی است. شرکت «نانو داروی طب نوین لوتوس» و «نهال دارو پیشرو» برگزاری این کارگاه سه روزه را برعهده گرفته‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، مرکز رشد واحدهای دارویی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز تحقیقات نانوفناوری صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این رویداد آموزشی مشارکت می‌کنند. کارگاه «میکروب شناسی» 5 تا 7 اسفند و کارگاه «نانوفناوری پزشکی» 12 تا 14 اسفند در مرکز تحقیقات نانوفناوری صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

358 / 167 مرکز تحقیقات نانوفناوری صنعتی دانشگاه آزاد تبریز نانوفناوری پزشکی میکروب‌شناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نانوفناوری پزشکی میکروب شناسی دانشگاه آزاد اسلامی نانوفناوری پزشکی میکروب شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود