Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@10:23:18 GMT

سهمیه سوخت وانت بارها افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۲۲۵

سهمیه سوخت وانت بارها افزایش می یابد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار شهرداری تبریز گفت: کارکرد وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف از ابتدای اسفند ۹۸ و بر اساس پیمایش سهمیه این دسته از خودروها محاسبه می‌شود.

به گزارش ایمنا، فاضل نادری با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس اعلام مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سهمیه بنزین وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده بود و قرار بود از ابتدای بهمن ۹۸ بر اساس کارکرد این سهمیه افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس توافق‌های انجام شده با وزارت کشور، از ابتدای اسفند ۹۸ کارکرد وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف محاسبه می‌شود و بر اساس پیمایش سهمیه این دسته از خودروها تخصیص می‌یابد.

نادری تصریح کرد: بر این اساس، چنانچه مالکان وانت‌بارها بیش از سهمیه تعیین شده (۲۰۰ لیتر برای کم‌مصرف‌ها و ۳۰۰ لیتر برای پرمصرف‌ها) نیاز به سوخت داشته باشند، باید در سامانه https://utcms.ir/ وزارت کشور ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار شهرداری تبریز گفت: طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پس از ثبت‌نام، پایش کارکرد این خودروها انجام و پس از آن سهمیه اضافی تعلق گرفته به این دسته از خودروها در کارت بانکی این افراد شارژ می‌شود.

کد خبر 411668

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تبریز شهر شهروند شهرداري تبريز وانت بار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بر اساس کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد