Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:35:44 GMT

آغاز طرح پایش نوروزی بازار در سمنان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۴۲۲

آغاز طرح پایش نوروزی بازار در سمنان

اجرای طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز 99 در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این طرح نظارتی تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
بهروز اسودی افزود: در این طرح بازدید های روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه انجام و وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت مورد کنترل و نظارت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این بازرسی ها در دو بخش کالایی و خدماتی و بصورت شبانه روزی اجرا می‌شود افزود: بالغ بر 55 نفر در استان سمنان به عنوان بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی به صورت محسوس و 195 ناظر افتخاری به صورت نامحسوس وضعیت بازار و فعالیت واحدهای صنفی و خدماتی را رصد می کنند.
نظارت ویژه بر نحوه تأمین، جذب، توزیع و قیمت میوه و مرکبات ، نظارت بر مراکز نگهداری کالا (سردخانه­ ها، بنادر، انبارها) و بررسی میزان موجودی کالا در اول و پایان دوره ، نظارت بر رعایت ضرایب سود قانونی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور ، لحاظ مواد 70 و 84 قانون نظام صنفی و آئین نامه های مربوطه برای برگزاری فروش فوق العاده و حراج در واحد های صنفی استقرار گروه های بازرسی سیار و ثابت در مراکز عمده عرضه کالا، میادین میوه و تره­ بار، پایانه­ های مسافربری بین شهری ، نمایشگاه­ های عرضه مستقیم کالا و سطح شهر به منظور سهولت در دسترسی مصرف کنندگان به مراجع نظارتی و رسیدگی سریع و مؤثر به تخلفات از مهمترین موارد نظارتی در این طرح است.
وی تأکید کرد:  مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظیر از گران فروشی ، کم فروشی ، درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه ، صادر نکردن صورتحساب ، با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایش نوروزی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید