Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی از سوی شهروندان، تأکید کرد که لازم است همه امکانات برای مهار ویروس کرونا بسیج شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، شورای قرارگاه پدافند زیستی جمعه شب به ریاست دکتر ارسلان زارع برگزار شد.

در این نشست استاندار گیلان موضوع پیگیری مبارزه با گسترش ویروس کرونا را امری ضروری دانست و گفت: لازم است اقدامات پیشگیرانه ، با جدیت دنبال و تصمیمات جلسه گذشته و کنونی در این بخش اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زارع تقویت و افزایش اطلاع رسانی و آموزش به موقع را از دیگر الزامات خواند و افزود: باید با تدابیر و اقدامات کافی و همچنین تلاش و همکاری نهادها و دستگاه‌های ذیربط ، با همکاری مردم عزیز، موضوع کنترل و مراقبت های بهداشتی را بهبود ببخشیم.

استاندار گیلان تاکید کرد: کلیه اقدامات خدماتی، بهداشتی و درمانی در سطح استان گیلان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری موثر از گسترش ویروس کرونا انجام شود و اطلاع رسانی به موقع در این خصوص از طریق این دانشگاه صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه باید همه امکانات استان برای مهار کرونا بسیج شود؛ گفت: اطلاع رسانی صادقانه و ارائه منطبق با واقعیت اخبار مربوط به کرونا از سوی مدیران دانشگاه علوم پزشکی در اسرع وقت انجام شود.

دکتر زارع با اشاره به اینکه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ، خطر این ویروس از آنفلوآنزا کمتر اما سرعت انتقال آن بسیار سریع تر است، از مردم خواست تا ضمن توجه به اخبار رسمی ، نسبت به رعایت بهداشت فردی و توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی که بهترین راه برای جلوگیری از گسترش این ویروس است، اقدام کنند .

وی همچنین از سازمان صمت ، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی خواست با تشکیل اکیپ های بازرسی ، سوء استفاده در فروش اقلام بهداشتی را به صورت مستمر مورد رصد  و کنترل قرار دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار گیلان ویروس کرونا در ایران قرارگاه پدافند زیستی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل دانشگاه در ایام نوروز، اظهار داشت: در سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان از جمله راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال استان، اختصاص اولین دستگاه رادیوتراپی درمان سرطان، تحویل یکدستگاه سی تی آنژیو به بیمارستان شهید مصطفی خمینی، راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی کودکان در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام و ورود اولین دستگاه اسکن هسته‌ای به استان ایلام و … صورت پذیرفت و امیدواریم با ادامه این روند رضایت مردم بیش از پیش حاصل آید.

وی با اشاره به حضور موسسه خیریه محکم در استان ایلام، تصریح کرد: حضور این موسسه در استان و انجام بیش از ۱۳۰۰ عمل جراحی رایگان نشان از ذات مومنانه و انسان دوستانه این موسسه دارد که به درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فعالیت‌های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام اربعین حسینی، گفت: همه ساله شاهد حضور خیل عظیم زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در استان ایلام هستیم و کادر سلامت استان به خوبی خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم و مراجعین ارائه می‌دهند که اجر اخروی دارد.

کد خبر 6086579

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد