Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می‌شد وزارت ورزش و جوانان از کاندیدای خاصی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی حمایت و اعضای مجمع فدراسیون را به رای دادن به این گزینه می‌کند، اما علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان این موضوع را تکذیب کرد.

علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تکذیب این مطلب اظهار کرد: هیچ گزینه‌ای مد نظر ما برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شخصی که خودش را منتسب به وزارت معرفی کند دروغ می‌گوید و روسای هیئت‌ها و اعضای مجمع به این حرف‌ها استناد نکنند.

او بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دوومیدانی بی طرف است و به آرای مجمع فدراسیون در انتخاب رئیس جدید دوومیدانی احترام می‌گذارد. رعایت بی طرفی و عدالت در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی جزو سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است. به اصول خود در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم پایبند هستیم.

محمدشروین اسبقیان، محمدرضا آشتیانی، کامبیز بابایی، سید حسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، مصطفی زرین افضل، روح الله عسگری، سید علی فرشاد سپهر، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب‌الدعوه، پژمان معتمدی و احسان مهاجرشجاعی کاندیدا‌های ریاست فدراسیون دوومیدانی هستند.

 بیشتر بخوانید: رضایی با شایعات قصد تخریب دوومیدانی دارد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی