Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره فرانسوی منچستریونایتد در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.
به گزارش آریا، فصل تا اینجا به بدترین شکل برای پل پوگبا پیش رفته و این هافبک گرانقیمت از ماه سپتامبر تنها 72 دقیقه برای یونایتد بازی کرده است. اوله گونار سولسشر چندی قبل اعتراف کرد هنوز زمان دقیق بازگشت پل پوگبا به میادین مشخص نیست و او نمی داند چه زمان قادر به استفاده از این بازیکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پل پوگبا مدتی برای تمرین و ریکاوری در دبی به سر می برد و امروز بالاخره در تمرینات منچستریونایتد آفتابی شد. البته بعید است طی یک هفته آتی سولسشر قادر به استفاده از این بازیکن باشد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا پل پوگبا از 10 روز دیگر می تواند در ترکیب تیمش حاضر شود.
اما به هر حال به نظر می رسد این آخرین هفته های حضور پل پوگبا در کمپ تمرینی یونایتد باشد. قرارداد او در تابستان سال 2021 به پایان می رسد و با توجه به عدم تمایل به تمدید قرارداد، به نظر یونایتد چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان پیش رو نخواهد داشت. تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس به شدت به دنبال جذب پل پوگبا هستند و نشریه دیلی میل چند روز قبل مدعی شد احتمالا این ستاره فرانسوی که در تابستان سال 2016 با رقم 89 میلیون پوند راهی اولدترافورد شد، با رقمی در حدود 50 میلیون از این تیم جدا خواهد شد.
پوگبا همچنان به در خروجی اولدترافورد نزدیک است ولی اگر مشتری مناسبی برای او پیدا نشود، شاید ماجرا طور دیگری پیش برود.
منچستریونایتد در حال حاضر انتظار دارد در تابستان پیش رو شاهد جدایی پل پوگبا باشد ولی اگر یکسری عناصر کنار هم قرار بگیرند، حتی امکان دستیابی به توافق برای تمدید قرارداد او هم وجود دارد. به گزارش سایت گل، این هافبک 26 ساله که به تازگی پس از سپری کردن دوران نقاهت به تمرینات تیمش ملحق شده است، در طول هفته گذشته شاهد درگیری مدیر برنامه‌اش مینو رایولا و اوله گونار سولسشر بود ولی در صدد دفاع کردن از هیچ یک از جناحین بر نیامد. حتی قبل از این درگیری هم یونایتد انتظار داشت پوگبا در تابستان راهی رئال مادرید یا یوونتوس شود؛ دو باشگاهی که همچون یونایتد و خود پوگبا با آدیداس قرارداد دارند.
اما اد وودوارد نمی‌خواهد پوگبا را با ضرر بفروشد. او در سال 2016 برای جذب این بازیکن 89 میلیون پوند هزینه کرد. او می‌خواهد از فروش پوگبا 150 میلیون پوند (180 میلیون یورو) عاید باشگاه شود ولی امکان موافقت با پیشنهادی 130 میلیون پوندی (155 میلیون یورویی) هم وجود دارد. باشگاه تصور می‌کند جدای از عملکرد هافبک تیم ملی فرانسه درون زمین، او یک چهره تبلیغاتی و ارزشمند محسوب می‌شود.
اما رئال مادرید حاضر است فقط 60 میلیون یورو برای جذب پوگبا هزینه کند و یوونتوس هم به دنبال معامله کم هزینه‌ای است. یونایتد می‌خواهد از هر فروشی بیشترین درآمد را داشته باشد و اوله گونار سولسشر هم تا زمانی که بودجه لازم برای جذب جانشین در اختیارش قرار بگیرد، مشکلی با جدایی او نخواهد داشت. اگر شرایط همین طور باقی بماند، یونایتد در فصل آینده درآمد حاصل از لیگ قهرمانان نخواهد داشت و این یعنی درآمد حاصل از فروش بازیکنان برای پیش بردن برنامه بازسازی وودوارد و جذب اهدافی مثل یک مهاجم و جک گریلیش بیش از پیش اهمیت پیدا خواهد کرد.
پوگبا نتوانسته است با عملکرد خود نظر تیم آنالیز رئال مادرید و یوونتوس را جلب کند. برای مثال مادریدی‌ها معتقدند کیلیان ام پابه به مراتب هدف جذاب‌تری است. البته امکان دارد شرایط در جام ملت‌های اروپا آینده تغییر کند. هر چند که این قطعی نیست و ضمنا با حضور برونو فرناندز، سولسشر علاقه چندانی برای کار کردن روی آمادگی پوگبا نخواهد داشت. همه این‌ها دلیلی بر آن است که چرا شایعه تمدید قرارداد مطرح شده است. در این صورت یونایتد می‌تواند از هرگونه فروش بازیکنی که در حال حاضر دو سال از قراردادش باقی مانده است، درآمد بیشتری کسب کند. برای پوگبا و رایولا هم چنین چیزی از این جهت جذابیت خواهد داشت که شاید نتوانند انتقالی که دو فصل است رویای آن را در سر دارند، تجربه کنند. هنوز مشخص نیست اوضاع طی شش ماه آینده چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد پوگبا تمدید قرارداد رئال مادرید پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!