Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (شنبه) خبرگزاری "آناتولی"، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم رژیم اشغالگر برای توسعه شهرک‌های غیرقانونی صهیونیست نشین اعلام کرد که این رویکرد تهاجمی این رژیم که حقوق بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل را زیر پا می‌گذارد، بار دیگر به شدت رد می‌کنیم.

بر اساس این بیانیه، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات در سرزمینهای اشغالی بار دیگر از احداث واحدهای مسکونی جدید و توسعه شهرک‌های یهودی نشین غیرقانونی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی خبر داده که این تصمیم، حقوق بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است: اینکه اسرائیل در برداشتن گام‌های غیرقانونی از طرح به اصطلاح «معامله قرن» که چندی پیش از سوی آمریکا رونمایی شد، جسارت می‌گیرد، آشکار است. خاک فلسطین متعلق به مردم فلسطین است. تفکر اشغالگرایانه این حقیقت را هرگز نخواهد توانست تغییر دهد. 

نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل دیروز از احداث ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی جدید در دو شهرک یهودی نشین غیرقانونی در قدس شرقی خبر داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر خلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرد که قصد دارد پنج‌ هزار واحد مسکونی در قدس شرقی احداث کند.

این تصمیم پس از آن گرفته شده که رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه ۸ بهمن‌ماه همراه با نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و با رونمایی از طرح سازش‌کارانه خود موسوم به معامله قرن اعلام کرد که این طرح، شهر قدس را پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی می‌داند.

ترامپ همچنین دو هفته پیش از انتخابات پارلمانی فروردین ماه رژیم صهیونیستی، با امضای سندی حاکمیت این رژیم بر بلندی های جولان که در جنگ ۱۹۶۷میلادی اشغال شده بود را به رسمیت شناخت.

اقدام غیرقانونی دولت آمریکا در این زمینه، خشم جامعه مسلمانان و اعراب را برانگیخت و با واکنش های منفی جامعه جهانی روبرو شد.

برچسب‌ها اسرائیل دونالد ترامپ قدس رژیم صهیونیستی ترکیه فلسطین پروندهٔ خبری داستان معامله قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل دونالد ترامپ قدس رژیم صهیونیستی ترکیه فلسطین اسرائیل دونالد ترامپ قدس رژیم صهیونیستی ترکیه فلسطین رژیم صهیونیستی نخست وزیر رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!