Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:22:44 GMT

ماجرای شادی گل جنجالی به یاد مادران ایران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۱۰۲

ماجرای شادی گل جنجالی به یاد مادران ایران

مهاجم تیم مس کرمان درباره شادی گل جالب خودش در بازی با تراکتور توضیح داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در جریان شکست 4 بر یک مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تراکتور اتفاق جالبی رخ داد که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. بهرام رشید فرخی که موفق شد تک گل تیم میهمان را در جریان این بازی به ثمر برساند، شادی گلش را به نوشته ای اختصاص داد که زیر پیراهنش نوشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روی زیر پیراهنی خود نوشته بود: «جای مادران سرزمینم در ورزشگاه خالی است». تصاویر و ویدئوهای این شادی گل رشید فرخی در شرایطی که بحث حضور زنان در ورزشگاه ها بار دیگر مطرح شده، باعث شد تا بسیاری از کاربران در فضای مجازی به تحسین او بپردازند و ماجرا به اندازه کافی بزرگ شود.


رشید فرخی حالا با گذشت چند روز از ماجرا می گوید که به خاطر مادر خودش چنین کاری را انجام داده است. او در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «آرزوی همیشگی من این بوده که حداقل یک بازی‌ام را مادرم در ورزشگاه از نزدیک تماشا کند. مگر ما چند سال قرار است فوتبال بازی کنیم؟ علاقه ام این است تا زمانی که فوتبالم تمام شده مادرم را در ورزشگاه ببینم و اصلا گلم را به او تقدیم کنم.»

 


وی ادامه داد: «موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها مساله ای است که در آینده ای نزدیک شک ندارم اتفاق می افتد. مطمئنا با فشارهایی که فدراسیون جهانی وارد آورده مجبور به آزادسازی ورود زنان به ورزشگاه ها خواهیم شد و امیدوارم هرچه سریع تر این حق به تمام مادران ایرانی داده شود.»


مهاجم مس کرمان در پاسخ به این پرسش که چگونه تصمیم گرفت چنین شادی ای انجام دهد و اینکه تصور می کرد ماجرا اینقدر دیده شود، تاکید کرد: «به هر حال بازی با تراکتور حساسیت دارد و البته که بازی پخش مستقیم شبکه ورزش هم بود. فکر می کردم به این شادی گلم پرداخته شود اما اینکه اینقدر موضوع بزرگ شود را تصور نمی کردم. به هر حال خوشحالم که بازتاب خوبی داشت».


یکی از نکات جالب درباره رشید فرخی این است که او چندی قبل با حک کردن تصویر آیت الله هاشمی رفسنجانی روی پیراهنش و نشان دادن آن بعد از گلزنی در لیگ یک هم خبر ساز شده بود. این بازیکن در این خصوص گفت: «من دو سال پیش در رفسنجان بازی می کردم و آقای هاشمی که فوت کردند روی زیر پیراهنی ام تسلیت گفتم. حالا که در کرمان هستم، وقتی با مس رفسنجان بازی داشتیم عکس آقای هاشمی را در سالگرد فوت ایشان روی زیر پیراهنی ام زدم تا ادای احترام کنم. فکر نمی کنم مساله خاصی باشد».

 


وی در پاسخ به این پرسش که آیا این کارها را برای کسب شهرت انجام می دهد، بیان کرد: «اصلا اینطور نیست. باور کنید نوشته های زیر پیراهنم دلی است و هرگز دنبال دیده شدن و شهرت نیستم. گفتم که شادی گل آخرم هم فقط به خاطر این بود که دوست دارم مادرم یک بازی به استادیوم بیاید و بازی ام را ببیند. اتفاقا او خیلی هم بابت این شادی گلم خوشحال شد.»


رشید فرخی اما تصمیم گرفته دیگر چیزی زیر پیراهنش ننویسد و شادی جنجالی نکند: «حالا که انگار شادی های گل من باعث ناراحتی برخی شده، دیگر چیزی نمی نویسم. این تصمیمم قطعی است و دیگر زیر پیراهنم پیامی نخواهم داشت.»

دسته یک جام حذفی مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک جام حذفی مس کرمان رشید فرخی مس کرمان شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود