Web Analytics Made Easy - Statcounter

تدروس آدهانوم قبریسوس، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پس از تایید موارد جدیدی از ابتلا به کروناویروس در برخی کشورها هشدار داد: فرصت مناسب برای مهار گسترش هرچه بیشتر کروناویروس جدید در حال از دست رفتن است.

وی افزود: همچنان بر این باورم که کروناویروس جدید قابل کنترل است هرچند فرصت مناسب برای مقابله با همه‌گیری آن رو به اتمام است  بنابراین لازم پیش از پایان یافتن فرصت طلایی به سرعت اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: درصورتیکه اقدامات لازم را اتخاذ کنیم می‌توان از وقوع بحران جدی جلوگیری کرد اما اگر زمان را از دست بدهیم با مشکل جدی و بحرانی روبرو خواهیم شد.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1355689

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد تا در یک قدمی فینال بار دیگر ناکام بماند.

هواداران پی اس جی امیدوار بودند که این تیم در بازی برگشت در خانه بتواند برابر حریف به گل برسد و شکست بازی رفت را جبران کند اما تلاش‌های بازیکنان پاری سن ژرمن برای باز کردن دروازه دورتموند جواب نداد و آنها با وجود بازی هجومی‌ای که ارائه کردند نتوانستند به هدف‌شان برسند.

امری پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«اول از همه باید بگویم که ما از اینکه در دو دیدار شکست خوردیم بسیار ناراحت و ناامید هستیم. ما مطمئنا بدشانس بودیم چون فرصت‌های زیادی خلق کردیم و چهار بار توپ را به تیرک دروازه زدیم.

اما گاهی فوتبال همین است و منصفانه نیست. ما یکی از جوان‌ترین تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان را داشتیم و پروژه‌ای داریم که سال به سال جلو می‌رود. همان‌طور که شما گفتید، ما هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا سال آینده قهرمان شویم.

مطمئنا در حال حاضر بسیار ناراحت هستیم اما همچنان فرصت کسب سه گانه در فرانسه را داریم و تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در پایان فصل به این جام‌ها برسیم. از هواداران که همیشه و حتی وقتی باختیم از ما حمایت کردند سپاسگزاریم.»

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند
  • رفح را ترک نمی کنیم/ اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد
  • همبرگر جیرجیرک برای مردم، استیک برّه برای «نخبگان» / با طراح «بردگی نوین جهانی» آشنا شوید+عکس و فیلم
  • خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!
  • آیا خیزش مردمی در غرب ماشین جنگی اسرائیل را متوقف می‌کند؟
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته