Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:16:34 GMT

کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در آشتیان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۶۱۱

کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در آشتیان

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان آشتیان در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون تانکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سپهوند اظهار کرد: تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان آشتیان، در عملیاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل سوخت قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار حدود 25 هزار لیتر سوخت قاچاق که به شرکتی به غیر از مقصد ذکر شده در بارنامه در حال جابجایی بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق استان مرکزی خودرو کشف سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی