Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از آغاز به کار بیمارستان میناگر بابل، به عنوان بیمارستان مستقل برای افراد مشکوک به بیماری عفونت‌های تنفسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از آغاز به کار بیمارستان میناگر بابل، به عنوان بیمارستان مستقل برای افراد مشکوک به بیماری عفونت‌های تنفسی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان میناگر با ساختمان مستقل و ورودی مجزا جهت پذیرش، معاینه و بستری بیماران مشکوک به کرونا ویروس آغاز به کار کرده است.

قاسم‌زاده تصریح کرد: تمام بخش‌های بیمارستان آیت الله روحانی(ره)، طبق روال گذشته در حال انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مراجعان می‌باشد، تداخلی بین انجام خدمات بیمارستان روحانی با واحد مستقل بیمارستان میناگر که مختص بیماران مشکوک ویروسی است وجود ندارد.

این مسؤول عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل، بیمارستان میناگر را به عنوان بیمارستان مستقل برای افراد مشکوک به ابتلا به بیماری عفونت‌های تنفسی مشخص کرده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بابل دانشگاه علوم پزشکی بیماران دانشگاه علوم پزشکی بابل بیمارستان میناگر عفونت های تنفسی آغاز به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد

به گزارش قدس خراسان، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم "موسی الرضا شیرزور علی‌آبادی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم(ع) پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • ضرورت غربالگری قبل ازدواج برای پیشگیری ازابتلای فرزندان به تلاسمی
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال