Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور دیروز در ملایر با ‏حضور پر شور مردم ولایتمدار برگزار شد و سرانجام منتخبین مردم در یازدهمین دوره ‏انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر مشخص شدند.‏

در شهرستان ملایر از ۲۳ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رأی و هادی بیگی نژاد با ۲۲ هزار و ۵۳ رأی به مجلس راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ملایر ۲۳۱ هزار و ۹۵۷ نفر واجد شرایط رأی بودند که میزان آراء مأخوذه از این تعداد ۸۵ هزار و ۴۸۱ رأی و میزان مشارکت در شهرستان ملایر ۳۶.۸ درصد بوده است.

در این دوره از انتخابات مجلس احد آزادیخواه یکه تاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر شد و با کسب اکثریت آراء مأخوذه به تعداد ۳۶ هزار و ۴۷۸ رأی و با اختلاف چشمگیر نسبت به رقبای خود برای دومین بار متوالی منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

با اعلام این نتایج شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان ملایر در پیامی از مشارکت مردم ملایر تقدیر کرد، در این پیام آمده است: «با سلام و تبریک این موفقیت به دو نماینده جوان و انقلابی شهرمان حجت الاسلام احد آزادیخواه و دکتر هادی بیگی نژاد، از زحمات همه نیروهای انقلابی بخش های مختلف روستایی، محلات شهر ملایر، اقشار و اصناف، به ویژه دانشجویان برادر و خواهر که به هر نحو ممکن تلاش شبانه روزی کردند تا این دو کاندیدای شورای ائتلاف موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی شوند صمیمانه کرده و موفقیت همگی را از خداوند سبحان خواستارم.

با اتمام پایان انتخابات می توانیم بگویم ثابت کردید هنوز جبهه انقلاب زنده است و شکر خدا مقبول مردم... رزمند، بازنشستگان، طلاب و همه کسانی که برای انتخاب اصلح زحمت کشیده اید و نمایندگان خود را به مجلس فرستاید، همیشه با وحدت در کنار هم باشید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی احد آزادیخواه یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این‌همایش که در تالار شهدای ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی اصلی‌ترین وظیفه شورا‌ها را خدمت به مردم دانست و‌گفت:این فرصتی که خدای متعال برای اعضای شورا‌ها فراهم کرده، باید چنان استفاده شود که شورا‌ها بتوانند در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.
حجت الاسلام حجت قاسم خانی افزود: از این مسوولیتی که بر عهده شما گذاشته شده تا می‌توانید برای گره گشایی از مشکلات حوزه مسوولیت خود استفاده کنید و هرچه در توان دارید در این راستا به کار ببرید.
پاشایی مدیرکل امور شورا‌های اسلامی استاندار‌ی آذربایجان غربی در این همایش گفت: در سال گذشته در مجموع ۷۱۲ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شد‌که نسبت به دوسال قبل افزایش ۴ برابربیشتر بوده است .
وی افزود:در این‌مدت ۸۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان پرداخت شده است.
پاشایی افزود: در روستا‌های استان ۶ هزار۵۰۰ نفر عضو نهاد‌های مردمی شورا‌ها هستند.
علی نژاد فرماندار شهرستان خوی هم در این همایش گفت: شورا از ارکان مردم سالاری دینی و نماد خدمت به مردم است.
صادق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر ستان خوی هم در این همایش از عضویت بیش از ۲۶۰ نفر در شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان خوی خبر داد وگفت: تشکیل کمیته ویژه سرمایه‌گذاری با هدف حمایت از توسعه زیر ساخت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهرستان قرار دارد.
در پایان این همایش با اهدای لوح از ۵۹ نفر از سور‌های اسلامی موفق و‌فعال شهرستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس