Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@23:38:07 GMT

وزیر بهداشت درباره کرونا به مجلس توضیح می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۲۷۰

وزیر بهداشت درباره کرونا به مجلس توضیح می‌دهد

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت در جلسه علنی مجلس درباره اقدامات این وزارت خانه برای پیشگیری از شیوع کرونا به نمایندگان مجلس توضیح می‌دهد.

علی نوبخت حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز صحبتی با رئیس مجلس داشتیم که به موجب آن قرار شد در اولین جلسه مجلس بعد از سه هفته تعطیلی یعنی در صبح روز دوشنبه (۵ اسفند) وزیر بهداشت و معاونانش در مجلس گزارشی درباره اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: وزیر بهداشت از تربیون مجلس با نمایندگان و مردم صحبت می‌کند و درباره تمهیدات اندیشیده شده توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات پیشگیرانه‌ای هم در داخل مجلس جهت جلوگیری از شیوع این بیماری اندیشیده شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/002zzd

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر بهداشت کرونا وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلال در نخستین روز کاری خود و در محل تمرین آبی ها در کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم، نه به خاطر حضور امروزشان در محل تمرین بلکه به خاطر حمایت همه جانبه شان از ابتدای فصل. امیدوارم که در انتهای فصل، به موفقیتی که مد نظر همه هست، برسیم.

وی در مورد حضورش در استقلال و اینکه از قبل با او صحبتی در این خصوص شده بود یا نه، گفت: نمی‌توانم بگویم که از قبل صحبت کرده بودیم چون پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود. با من تماس گرفته شد و با اینکه من در ایران نبودم، به تهران برگشتم. بالاخره حضور در استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.

سرپرست جدید آبی ها در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در استقلال آن هم در فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کند، پاسخ داد: من اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، دید ما رو به آینده است. جا دارد از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر شود. ما اکنون فقط به آرامش و تمرکز نیاز داریم، چون وضعیت برای ما حساس است. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند با تمرکز بالا ادامه مسابقات را برگزار کنند.

حجازی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال در خصوص مکان برگزاری هفته پایانی لیگ مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی چه تمهیداتی اندیشیده است، توضیح داد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه در یک بازی تماشاگران حضور داشته باشند و در مسابقه دیگر آنها به استادیوم نیایند، نمی‌شود. آخرین بازی ما طبیعتاً حساس‌ترین مسابقه ما است و استقلال نیز باید از حضور تماشاگرانش بهره ببرد. حتی اگر میزبان بازی نباشیم، باید از حداقل حضور هواداران برخوردار باشیم. امیدوارم که تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق رخ بدهد.


تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس