Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:41:39 GMT

خانه‌ امن سریال جاسوسی و امنیتی تلویزیون + عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۴۱۹

خانه‌ امن سریال جاسوسی و امنیتی تلویزیون + عکس

قرار است "خانه امن" تلویزیون به سراغ استراتژی رفته که کمتر فیلمساز و تهیه‌کننده‌ای به سراغش می‌رود؛ ناگفته‌هایی که هم شنیدنی است و هم دیدنی. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال جدیدی که این روزها در سکوت خبری جلوی دوربین رفته است را احمد معظمی می‌سازد و ابوالفضل صفری تهیه‌ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این خبرهایی مبنی بر ساخت کاری درباره داعش در تلویزیون مخابره شده بود که به‌دنبال جزئیات آن رفتیم. صفری تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی که پیش از این "ترور خاموش" و "سارق روح" را روی آنتن داشت به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،  گفت: این سریال امنیتی و جاسوسی است و چند ماهی هم از تصویربرداری‌اش می‌گذرد.

وی افزود: این سریال تلویزیونی به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده‌اند و جزو اهداف‌ شوم‌ و شیطانی‌شان بوده است.

صفری در پاسخ به این سؤال که این سریال در چه مناطق و شهرهایی فیلمبرداری می‌شود و چه زمانی آماده پخش خواهد شد، گفت: این سریال در شهرهای مختلف کشور فیلمبرداری می‌شود و حتی "خانه امن" در خارج از کشور هم جلوی دوربین خواهد رفت. زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی طولانی خواهد بود و ان‌شاءالله بتوانیم نیمه دوم سال 1399 به آنتن سیما برسانیم.

او درباره ترکیب بازیگران، تأکید کرد: تاکنون بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه و سیما تیرانداز جلوی دوربین "خانه‌امن" رفته‌اند و به تدریج نام دیگر بازیگران هم اعلام خواهد شد. سریالی است که به دلیل قصه شلوغ و سنگین بازیگران متعددی را به خودش خواهد دید؛ احتمالاً بیش از 50 بازیگر جلوی دوربین "خانه امن" می‌روند. در این سریال خیلی شگفتانه داریم؛ قصه‌ شگفت‌انگیز و اتفاقات عجیب و غریبی را خواهیم دید.

تهیه‌کننده سریال "خانه امن" در پاسخ به این سؤال که چرا به سراغ ساخت چنین سریال‌های سخت و پرپیچ و خمی می‌رود،‌ افزود: اساساً ساخت چنین مجموعه‌هایی از تصمیم‌گیری تا تهیه‌کنندگی و تولید و نگارش کار، اعتقادی است. اصولاً وقتی شما به سراغ مسائل کلان کشور که روی زمین مانده و پرداخت نمایشی و رسانه‌ای روی آنها صورت نگرفته است، می‌روید؛ موضوعاتی که اطلاعات طبقه‌بندی‌شده دارد و کمتر فیلمساز و تهیه‌کننده‌ای به سراغش می‌رود اما عمق بحران‌ و چالش‌های امنیتی را نشان می‌دهد،‌ همیشه دغدغه‌مان بوده است و برای ما حکم وظیفه ملی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی می‌بینیم "حاج قاسم" برای این هدف بزرگ یعنی مبارزه با داعش، پرچمداری می‌کند و بعد از این قافله‌سالاری موفق و مستحکم، به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید انگیزه‌مان دو چندان می‌شود که باید این ناگفته‌ها گفتنی شوند تا در قالب‌های نمایشی، تهدیدات داعش و چگونگی طراحی‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه ترورریستی و سناریوی شوم آمریکایی- عربی برای ناامن کردن خانه امن ما را بر همگان هویدا کند.

چه کار کنیم در تلویزیون برندسوزی نشود؟/ شرط دیرباز برای اجرای "دست‌فرمون"پوریا پورسرخ مجری مسابقه تلویزیون شد/ رقابت شبکه‌ها و مسابقات با اجرای بازیگران+فیلم

صفری تأکید کرد: ما پیش از این با سریال "سارق روح" به سراغ فرقه‌های انحرافی رفتیم؛ در "ترور خاموش" مباحث مافیایی موادمخدر و حالا در "خانه امن" موضوع جاسوسی و امنیتی را در دستور کارمان قرار دادیم. هرجایی با دغدغه، هشدار و تلنگر زدیم، چون وظیفه رسانه و کار نمایشی همین است. بهترین راه در کارهای استراتژیک و پیچیده، عموماً کارهای نمایشی است و "خانه امن" به آن استراتژی اشاره دارد که کمتر به سراغش می‌رویم. به واسطه محدودیت‌های امنیتی، امکان تصویرسازی نداریم و کمتر به نمایش و قالب نمایشی تبدیل می‌شود. البته که در این قالب دستمان بازتر خواهد بود و هنرمندانه بسیاری از ایدئولوژی‌ها و استراتژی‌ها را می‌توان عرضه کرد.

سریال 40 یا 45 قسمتی "خانه امن" به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و نویسندگی حسین تراب‌نژاد در حال تصویربرداری است. مرتضی اصفهانی قصه "خانه امن" را طراحی کرده و به عنوان مشاور در کنار عوامل این سریال تلویزیونی قرار دارد. کامیاب متولی مدیریت تولید را برعهده دارد و احمد گودرزی نیز مدیر تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون جلوی دوربین تهیه کننده خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک منبع امنیتی یمنی در گفت‌وگو با خبرگزاری سبأ اعلام کرد: جاسوسانی که دستگیر شدند، اعتراف کردند که عملیاتی برای رصد پایگاه‌های شلیک موشک و پهپاد و همچنین پایگاه‌های قایق‌های جنگی نیروهای مسلح یمن انجام داده و اطلاعات را به مسئولان بالا دستی خود که به «گروه ۴۰۰» معروف است، داده‌اند تا جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی آن‌ها را هدف قرار دهند.

این منبع تاکید کرد: بر اساس اعترافات، از جمله ماموریت‌های این جاسوسان، انجام عملیات جنایتکارانه و تخریبی و سوزاندن و واژگون کردن تجهیزات وابسته به نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی یمن بود.

منبع امنیتی یمنی اضافه کرد: از دیگر ماموریت‌های این جاسوسان، آمادگی برای انجام عملیات ترور با سلاح کمری و بدون صدا و همچنین مواد منفجره و هدف از آن، ایجاد شکاف میان نیروهای مسلح یمن و ممانعت از مقابله با تجاوزهای آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی است.

وی گفت که این جاسوسان برای انجام عملیات در راستای منافع آمریکا و رژیم اسرائیل به کار گرفته شده‌اند.

به گزارش ایرنا، منابع یمنی یکشنبه شب از شکست عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور خبر دادند.

یک منبع امنیتی یمنی گزارش داده بود که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 849671 منبع: ایرنا برچسب‌ها انگلیس جاسوسی خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد