Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@05:30:22 GMT

سید احمد رسولی نژاد نماینده دماوند و فیروزکوه شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۵۴۴

سید احمد رسولی نژاد نماینده دماوند و فیروزکوه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری بعد از ظهر شنبه اعلام کرد: در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آئین نامه اجرایی آن به اطلاع همه اهالی حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه می‌رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه برگزار شد جمع آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه ۴۸ هزار و ۴۸۸ بود که اشخاص زیر به ترتیب:

۱- سید احمد رسولی نژاد نام پدر سید ابوالقاسم دارای ۱۵ هزار و ۸۵۶ رأی

۲- شاهرخ رامین نام پدر جلال دارای ۱۰ هزار و ۹۵ رأی

۳- مصطفی خانزادی نام پدر فضل الله دارای ۸۱۷۵ رأی

۴- محسن اکبری نام پدر سفر دارای ۷۳۴۹ رأی

۵- حسام نوحی نام پدر نورالله دارای ۹۹۸ رأی

۶- مجتبی صدیق دماوندی نام پدر عباس دارای ۵۴۷ رأی

۷- عیسی فرحی ولوکائی نام پدر ابراهیم دارای ۳۴۱ رأی

۸- امرالله کیان مقدم نام پدر علی اصغر دارای ۳۲۳ رأی

۹- سید محمد نجفی نام پدر نصرالله دارای ۲۷۶ رأی

۱ ۰- علیرضا محمدی فرد نام پدر مهدی دارای ۲۱۵ رأی

۱ ۱- سیدمحمد دار مکان نام پدر سید جلال دارای ۲۰۷ رأی

می‌باشد و اینک در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان دماوند برای قبول شکایت آماده می‌باشد، در ضمن به استناد تبصره‌های ۱ ،۲ و ۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف ۷ روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم دارد و شکایتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی و شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد، همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات پدر دماوند شماره تلفن مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نام پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی‌ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق‌های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیدا‌های منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می‌نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد