Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی روند افزایش دما در سطح استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش دارد و تا روز سه‌شنبه هفته جاری به ۲۱ درجه می‌رسد. کمینه دمای مشهد نیز طی این مدت با روند افزایشی از ۲ درجه به هفت درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آلاینده‌های جوی در مشهد و شهرستان‌های بزرگ و صنعتی استان خراسان رضوی نیز تا روزهای میانی هفته جاری روند افزایشی دارد.

با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از عصر امروز و ساعاتی از فردا، افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در نیمه شمالی و برخی مناطق غربی استان رخ خواهد داد.  

طی ۲۴ ساعت گذشته در سه شهرستان قوچان، درگز و جغتای بارش باران گزارش شده که بیشترین آن در قوچان با یک و نیم میلیمتر ثبت شده است.

روز دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه هفته جاری جو به نسبت پایدار در استان خراسان رضوی حاکم خواهد بود، اما با فعالیت سامانه‌ ناپایدار از عصر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد شدید، ابرناکی و  بارش باران و برف در استان همراه با کاهش دما رخ خواهد داد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی خراسان رضوی زمستان گرم روند افزایش خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ در استان بوشهر آمار ولادت کاهشی بود، گفت: در مجموع ولادت‌های ثبت شده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر، شاهد رشد ۰.۸ درصدی ولادت هستیم.

وی اعلام کرد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۳۶ واقعه ولادت در استان بوشهر ثبت شد و جمعیت این استان به بیش از یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، افزود: بیشترین ولادت ثبت شده در این سال مربوط به شهرستان بوشهر با ۲۶.۴ درصد و کمترین سهم در این مدت شهرستان دیلم با ۲.۷ درصد دارد.

وی تصریح کرد: نسبت جنسی حاصل از ولادت‌های ثبت‌شده سال ۱۴۰۲ نیز ۱۰۶.٩ بوده که به ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر متولد شده، نزدیک به ۱۰۷ پسر به دنیا آمده است.

پاسالار یادآور شد: این رقم در سال پیش از آن ۱۰۸.۹ بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: میانگین سن مادران بوشهری در تولد اولین فرزند در سال گذشته ۲۷.۱ سال بود در حالی که این میانگین در کشور ۲۷.۳ سال بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ولادت‌ها با ۳۸.۱ درصد در ۵ سال اول زندگی زوجین به وقوع پیوسته است، افزود: فاصله ۶ تا ۱۰ سال پس از زندگی مشترک زوجین ۲۹.۸ درصد و مابقی ولادت‌ها پس ۱۰ سال زندگی مشترک زوجین ثبت شده است.

پاسالار به گروه سنی مادران اشاره کرد و گفت: بیشترین ولادت‌های ثبت شده استان بوشهر مربوط به گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ سال است و گروه‌های سنی ۲۵ تا ۲۹ سال و گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ سال به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 6097331

دیگر خبرها

  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است