Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@04:46:23 GMT

اعلام قطعی بویین زهرا و آوج در مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۰۷۸

اعلام قطعی بویین زهرا و آوج در مجلس یازدهم

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: روح الله عباس پور از مجموع ۷۶ هزار و ۶۳۱ رای صحیح، ۳۷ هزار و ۵۸۹ رای به دست آورد و به عنوان نماینده مردم حوزه بویین زهرا و آوج  راهی بهارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از انتخابات ۸۵ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در حوزه بویین زهرا و آوج بودند.

روح الله عباس پور در دوره های هشتم و نهم هم نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی بود و در دوره دهم نتیجه را به روح الله بابایی صالح واگذار کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نتیجه قطعی انتخابات بویین زهرا و آوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند