Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@16:55:51 GMT

طرح اسنپ برای پوشش سفرهای شب عید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۱۹۹

طرح اسنپ برای پوشش سفرهای شب عید

اسنپ برای تقدیر از همراهی رانندگان خود، کمپین نوروزی «سفر تا ۹۹» را از ۳ اسفند به مدت ۲۱ روز (۳ هفته) برگزار می‌کند. این طرح با تشویق رانندگان به پذیرش درخواست‌های سفر به متعادل‌سازی میزان عرضه و تقاضا در ترافیک شب عید کمک می‌کند.


در کمپین نوروزی «سفر تا ۹۹» به بیش از ۷هزار کاربر راننده، یک میلیارد تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرط شرکت در قرعه‌کشی این کمپین انجام تعداد مشخصی سفر در بازه‌های زمانی ۳ روزه است. در طول این کمپین ۲۱ روزه، در هر هفته دو بار قرعه‌کشی به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی رسمی اسنپ انجام می‌شود و جوایز رانندگان بر اساس تعداد امتیازی که با انجام سفر دریافت کرده‌اند اهدا خواهد شد.
کاربران راننده می‌توانند در بازه‌ زمانی کمپین «سفر تا ۹۹»، با فعالیت در اسنپ، شانس حضور در چندین قرعه‌کشی را داشته باشند.

نحوه امتیازدهی به رانندگان
کاربران راننده اسنپ در سراسر کشور بر اساس شهر محل فعالیت خود در سه دسته قرار خواهند گرفت و برای کسب امتیاز لازم جهت شرکت در قرعه‌کشی‌ها باید از ۳ تا ۲۳ اسفند تعداد مشخصی سفر انجام ‌دهند. هر امتیاز بیشتر یک شانس بیشتر برای برنده شدن جایزه خواهد بود. همچنین در پایان کمپین (۲۳ اسفند) مجموع امتیازهای کاربران راننده برای حضور در قرعه‌کشی جایزه بزرگ محاسبه خواهد شد.
برای اطلاع از جزئیات کمپین نوروزی «سفر تا ۹۹» به اینجا مراجعه کنید.

جوایز و قرعه‌کشی‌ها
قرعه‌کشی‌ها در جریان «سفر تا ۹۹» هر ۳ روز یک بار (شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱) به صورت زنده از اینستاگرام باشگاه رانندگان اسنپ پخش می‌شود. در این قرعه‌کشی‌های هفتگی، هر ۳ روز، ۱۳۹۹ کاربر راننده برنده جایزه می‌شوند. به یک نفر یک جایزه ۹ میلیون تومانی، به ۹ نفر یک جایزه یک میلیون تومانی، به ۳۹۹ نفر یک جایزه ۲۰۰ هزار تومانی و به هزار نفر یک جایزه ۵۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

جایزه بزرگ ۹۹ میلیون تومانی
علاوه بر جوایز هفتگی این کمپین، رانندگان در یک قرعه‌کشی دیگر هم می‌توانند شانس خود را برای بردن جایزه بزرگ سفر تا ۹۹ بیازمایند. این جایزه ۹۹ میلیون تومانی بر اساس مجموع امتیازهای کسب شده کاربران راننده که از سوم تا بیست و سوم اسنپ امتیاز کسب کرده باشند محاسبه خواهد شد. شرط شرکت در این قرعه‌کشی کسب حداقل ۳۰۰ امتیاز در طول کمپین است و نام برنده جایزه بزرگ در قرعه‌کشی شنبه ۲۴ اسفند مشخص خواهد شد.

تقسیم‌بندی شهرها و تعداد سفرها
برای شرکت در این قرعه‌کشی، منطقه فعالیت رانندگان به سه بخش مجزا تقسیم شده است و در هر بخش رانندگان باید در بازه‌های زمانی ۳ روزه تعداد مشخصی سفر موفق ثبت کنند.
در منطقه اول، رانندگان استان‌های اردبیل، گلستان، همدان، خراسان شمالی و سمنان باید از شنبه تا دوشنبه و از سه‌شنبه تا جمعه، هر کدام ۳۵ سفر موفق انجام دهند و با ثبت این تعداد سفر یک امتیاز ازآن خود کنند. پس از آن، هر یک سفر بیشتر معادل یک امتیاز بیشتر خواهد بود.
در منطقه دوم، استان‌های خوزستان، اراک، بوشهر، گیلان، هرمزگان، ایلام، اصفهان، خراسان جنوبی، لرستان، مازنداران، قزوین، قم، شهرکرد، تبریز، ارومیه، یاسوج، یزد و زنجان رانندگان باید در بازه‌های زمانی ۳روزه، ۳۰ سفر انجام دهند.


در منطقه سوم، یعنی استان‌های کرج، کردستان، کرمان، کاشان، مشهد، شیراز، سیستان، قشم و تهران، رانندگان با ثبت ۲۵ سفر در هر ۳ روز یک امتیاز در قرعه‌کشی خواهند داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/002zzt

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سفر اسنپ پوشش راننده اسنپ میلیون تومانی نفر یک جایزه قرعه کشی قرعه کشی ها جایزه بزرگ سفر تا ۹۹ خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی