Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بندرانزلی روز شنبه با قدردانی  از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آیین نامه اجرایی آن، مجموع آرای مردم شهرستان انزلی ۳۵ هزار و ۸۸۱ رای در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه بندر انزلی بود.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: احمد دنیامالی با کسب ۱۶ هزار و ۷۳۵ رای و با اکثریت آراء به عنوان نماینده مردم بندرانزلی به  مجلس یازدهم راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خاطر نشان کرد: حسن خسته بند با هشت هزار و  ۲۵۶ رای ، حسن دادرس با سه هزار و  ۲۸۴رای و محمدعلی علیزاده با دو هزار و ۲۸۱ رای به ترتیب دوم تا چهارم شدند .

حیدری آزاد اضافه کرد: مهدی شیرین کام با ۸۸۱ رای، فیروز خوشحال ۶۸۹ رای، خسرو آرنگ ۵۳۸ رای، محسن خدابخشی پور ۴۰۹رای، مهدیه نجفیان ۴۰۴ رای، مریم صیاد دلشادپور ۳۰۴ رای، فاطمه قنبر زاده ۲۶۳ رای و منصور پورغلامی با ۷۷ رای به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرانزلی همزمان با سراسر کشور در ۱۰۳ شعبه در سطح این شهرستان راس ساعت ۸ صبح جمعه آغاز و ساعت ۲۳ به پایان رسید.

شهرستان بندرانزلی با حدود ۱۴۰ هزار نفر  جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

احمد دنیامالی  متولد  ۱۳۳۹  بندر انزلی) است . وی دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه علوم تحقیقات و کارشناسی ارشد مهندسی معماری و شهر سازی از دانشگاه علم و صنعت ایران است.

دنیامالی در سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ معاونت وزیر راه و ترابری و ریاست سازمان بنادر و کشتیرانی را برعهده داشت .  وی در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در فهرست ائتلاف اصلاح طلبان شرکت نمود و با ۱۵۷۲۷۷ به عضویت شورای شهر تهران درآمد.وی  رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم بود. او از سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران را برعهده داشت . او ۹  سال رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بود و هم‌اکنون نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی این رشته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آیین نامه انتخابات دانشگاه علم و صنعت شورای اسلامی شهر تهران مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس