Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابه نوشته یک روزنامه ورزشی چاپ فرانسه، سرمربی موفق لاتزیو، گزینه مناسب پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی توخل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، اکیپ در گزارشی که امروز منتشر کرد از احتمال حضور «سیمونه اینزاگی» در تیم آینده پاریسی‌ها خبر داد.

این نشریه نوشت موفقیت‌های فصل جاری لاتزیو کاملا «لئوناردو»‌ مدیر ورزشی تیم پاریسی را مجذوب کرده تا جایی که پیشنهاد همکاری با این مربی را به مدیریت باشگاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگونه که این نشریه در تحلیل خود درج کرد، باشگاه فرانسوی عملکرد اینزاگی را زیر نظر گرفته است تا در صورتی که امکان ادامه همکاری با توماس توخل، مربی آلمانی 3 سال اخیر مهیا نشد، به سراغ وی روند.

لاتزیو در فصل جاری تحت هدایت اینتزاگی هم اکنون با 56 امتیاز بعد از یوونتوس 57 امتیازی در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه ورزشی لاتزیو مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تابستان گذشته حرکتی هوشمندانه در مورد یکی از بازیکنانش انجام داد. 

ژاوی سیمونز پس از یک فصل عالی در پی اس وی آیندهوون به پی اس جی برگشت و باشگاه پاریسی از بند 6 میلیون یورویی موجود در قرارداد سیمونز برای بازگرداندن او استفاده کرد. او خیلی زود به لایپزیش قرض داده شد بدون اینکه در آن بند خرید دائمی وجود داشته باشد.

عملکرد سیمونز در این تیم آلمانی فراتر از خوب بوده و توانسته در 40 بازی 9 گل بزند و 14 پاس گل بدهد تا جایی که طبق ادعای لوپاریزین، ماه ژانویه لایپزیش با پی اس جی جلسه‌ای داشت تا یک سال دیگر به مدت قرارداد قرضی سیمونز اضافه شود ولی با پاسخ منفی الخلیفی روبه‌رو شد.

طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد، لایپزیش مطمئن است که می‌تواند ژاوی سیمونز را برای یک فصل دیگر حفظ کند و خود بازیکن نیز تمایل به ماندن دارد. رابطه خوب با پاری سن ژرمن آنها را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا ژاوی را برای یک فصل دیگر قرضی داشته باشند. تیم پاریسی برای انتقال قطعی او 80 میلیون طلب می‌کند ولی مدیران لایپزیش به زودی جلسه‌ای خواهند داشت تا رضایت الخلیفی برای تمدید قرارداد قرضی را جلب کنند.

دیگر خبرها

  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!