Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرخپوشان پایتخت که خود را برای بازی با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر آماده می‌کنند امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند.

- داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور با گذاشتن موانع در نقاط مختلف زمین، مقدمات شروع تمرین را فراهم کردند. بازیکنان با دویدن به دور زمین و حرکات کششی بدن‌های خود را گرم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاوسط در قالب سه گروه بخش بعدی تمرین بود. بعد از این بخش مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت. 

یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در بخش‌های مختلف تمرین روی اجرای دقیق جزئیات توسط بازیکنان تاکید داشتند.

 آنتونی استوکس که به علت بی‌انضباطی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته تنها غایب تمرین امروز بود.

شجاع خلیل زاده در تمرین امروز چند بار گلزنی کرد تا آمادگی بالای خود را نشان دهد.

سرخپوشان بعد از تمرین مستقیما عازم فرودگاه شدند تا به اصفهان بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر ساعت 16:15 دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4860090

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی فرنگی قهرمانی آسیا والیبال کشتی آزاد لیگ برتر والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم