Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات مهم پزشکان در بانک اطلاعات پزشکان کرج

بانک اطلاعات پزشکان کرج با توجه به کلانشهر بودن آن از مزایای بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ برای استفاده از اطلاعات کلیه مشاغل به خصوص پزشکان دسترسی به یک بانک اطلاعات مشاغل همچون Bank118 بسیار گره گشا می باشد. همیشه یکی از مشکلاتی که برای افراد مختلف در کلانشهر کرج به وجود می آید عدم دسترسی به آدرس پزشک مورد نظر می باشد به طوری که برای پیدا کردن پزشک مورد نظر می بایست زمان گرانبهای خود را ساعت ها در ترافیک به دنبال آدرس پزشک صرف کرد ولی در صورت برخورداری از  بانک اطلاعات پزشکان کرج  می توان آدرس دقیق پزشک را که بسیار به روز و جدید می باشد دست آورد و از صرف زمان و انرژی در ترافیک جلوگیری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دیگری که با بهره مندی از بانک اطلاعات پزشکان کرج می توان به آن دسترسی پیدا کرد شماره تماس کلیه پزشکان شهر کرج می باشد که در صورت برخورداری از آن می توان به صورت غیر حضوری نوبت گرفت و با توجه به اینکه آدرس پزشک مربوطه نیز در دسترس خواهد بود می توان به صورت بسیار هوشمندانه عمل کرد.

  در بانک اطلاعات پزشکان کرج بایستی اطلاعات مهمی از تمامی پزشکان عمومی و متخصص شهر کرج در دسترس همشهریان کرجی قرار گیرد. یکی از مواردی که برای برخی افراد مهم می باشد شماره نظام پزشکی متخصصان و پزشکان عمومی می باشد که بایستی در بانک اطلاعات پزشکان کرج گنجانده شده باشد.

به طور کامل بانک اطلاعات پزشکان کرج بایستی دارای اطلاعات مهمی باشد که در زیر بیان می گردد:

 نام و نام خانوادگی  شماره نظام پزشکی  تخصص  شماره موبایل  شماره مطب  آدرس مطب  روزهای کاری  ساعات کاری  ادرس ایمیل

مزایای وجود شماره موبایل پزشکان در بانک اطلاعات پزشکان کرج

یکی از مهمترین اطلاعاتی که در بانک اطلاعات پزشکان کرج بایستی موجود باشد شماره موبایل پزشکان کرج می باشد. وجود شماره تلفن پزشکان کرج از چند جهت دارای اهمیت می باشد؛ اول اینکه یک پزشک به صورت تمام وقت در دسترس خواهد بود و در صورت داشتن زمان برای پاسخگویی می تواند بیماران خود را به صورت تلفنی و غیر حضوری مشاوره و راهنمایی کند و از حضور غیر فیزیکی آنها به مطب جلوگیری کند.

وجود شماره موبایل پزشکان و متخصصان در بانک اطلاعات پزشکان کرج از جهات دیگر نیز دارای اهمیت ویزه می باشد به این صورت که خود پزشکان عمومی و متخصصین با برخورداری از شماره موبایل همکاران و هم صنفان خود می توانند در صورت نیاز به مشورت با متخصصین دیگر به وسیله تماس تلفنی ایجاد ارتباط کنند و از نظرات ارزشمند همکاران خود بهره مند شوند. همچنین پزشکان با استفاده از بانک اطلاعات پزشکان کرج با تماس با متخصصین شاخه های دیگر می توانند در صورت تشخیص بیماران خود را به صورت ویژه به آنها ارجاع دهد و فرآیند درمان بیماران را تسریع بخشند.

وجود شماره موبایل در بانک اطلاعات پزشکان شهر کرج (جایگزین: شماره موبایل در بانک اطلاعات پزشکان کرج)

ارسال پیام های تبلیغاتی با بهره مندی از بانک اطلاعات پزشکان کرج

شاید مهمترین مزیت بهره مندی از شماره موبایل پزشکان کرج در صورت برخورداری از یک بانک اطلاعات پزشکان کرج جامع را استفاده افراد و شرکت های تبلیغاتی در این راستا دانست. شرکت های تبلیغاتی با برخورداری از بانک اطلاعات پزشکان کرج به صورت بسیار بهینه می توانند با دسترسی به شماره موبایل مستقیم پزشکان پیام های تبلیغاتی خود را برای آنها ارسال نمود. ارسال پیام های تبلیغاتی به این گونه مورد نیاز افرادی می باشد که قصد دارند خدمات یا محصولات خود را به طور اختصاصی برای پزشکان و متخصصان شهر کرج ارسال نمایند به طوری که در صورت عدم برخورداری از بانک اطلاعات پزشکان کرج می بایست این افراد به صورت کلی و انبوه پیام های تبلیغاتی خود را برای تمامی افراد کرج بفرستند به این امید که شاید در بین آنها متخصص یا پزشکی پیام مورد نظر را دریافت کرده و محتوای آنرا بخواند. ارسال پیام تبلیغاتی به صورت انبوه می تواند برای افرادی که قصد ارسال پیام ها را دارند این افراد را با صرف هزینه های هنگفتی مواجه کند و با توجه به هدفمند نبودن مقصد ارسال پیام ها در پایان هم نتیجه و بازدهی زیادی نصیب آنها نشود.

ایجاد گروه های شبکه های اجتماعی با برخورداری از بانک اطلاعات پزشکان کرج

یکی دیگر از مزایای برخورداری از یک بانک اطلاعات پزشکان کرج به صورت جامع می توان به تشکیل گروه های پزشکی مختلف در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام جهت بررسی مسائل پزشکی روز دنیا و چالش های مربوط به آن اشاره نمود. همچنین این گروه ها می توانند مشورت های دسته جمعی در مورد بیمارانی که دارای وضعیت پیچیده می باشند را فراهم سازند و به روند صحیح درمان کمک کند.

با وجود گروه های بزرگ اجتماعی پزشکان شهر کرج تمامی پزشکان می توانند از تعرفه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های جدید سازمان نظام پزشکی مطلع شوند.

بانک اطلاعات پزشکان کرج در بانک اطلاعات مشاغل Bank118

بانک اطلاعات مشاغل Bank118 با برخورداری از تیمی حرفه ای و کار آزموده که تمامی اطلاعات پزشکان و متخصصان شهر کرج که دارای مجوز از سازمان نظام پزشکی هستند را  به صورت میدانی و با وسواس و دقت مثال زدنی گردآوری کرده است. بانک اطلاعات مشاغل Bank118 تعهد می کند که در بانک اطلاعات پزشکان کرج خود تمامی اطلاعات پزشکان و متخصصان به روز خواهد بود و این اطلاعات در قالب یک فایل اکسل به سادگی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه بانک اطلاعات مشاغل Bank118 با وجود اینکه بانک های اطلاعاتی خود از جمله بانک اطلاعات مربوط به پزشکان شهر کرج را با زحمت و مشقت فراوان گردآوری کرده است ولی با قیمتی بسیار پایین در اختیار افراد و شرکت هایی خواهد گذاشت که به این اطلاعات جامع نیاز دارند.

همچنین در بانک اطلاعات مشاغل Bank118 اطلاعات کلیه پزشکان کشور از قبیل شماره موبایل پزشکان تبریز ، شماره موبایل پزشکان تهران ، بانک اطلاعات پزشکان شیراز ، بانک اطلاعات پزشکان مشهد  و غیره موجود می باشد که افراد و شرکت هایی که نیاز به کسب این محصولات ارزشمند را دارند می توانند به صورت پرداخت آنلاین به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

2121

کد خبر 1355755

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بانک اطلاعات مشاغل Bank118 پیام های تبلیغاتی پزشکان و متخصصان پزشکان شهر کرج ارسال پیام ها وجود شماره نظام پزشکی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم

به گزارش ورزش سه، پنجم اردیبهشت ماه یک روز مهم در تاریخ باشگاه داری فوتبال ایران است؛ روزی که پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند. در چنین روزی سید محمدمهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر حاضر شد و درباره شرایط این انتقال گفت: از سال ۱۳۸۴ اولین مصوبه هیأت دولت برای واگذاری ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال تصویب شد ولی هیچوقت خریداری پیدا نشد و از طرف سازمان لیگ خصوصی سازی مورد تایید قرار نگرفت. تا اینکه در دولت آقای رییسی ۱۰ درصد سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس بالاخره واگذار شد و با ۱۶ مزایده که از ۲۱ درصد تا ۵۱ درصد ادامه داشت و اخیرا مزایده ۸۵ درصدی برگزار شد، خریدار عمده برای خرید سهام آنها اقدام نکرد و این نگرانی وجود داشت که اگر مجموعه باشگاه‌ها که نشان تجاری بزرگ و هواداران بزرگی دارند، مشکلات بزرگی که ایجاد می‌شود مشکلات واگذاری آن بیشتر از مواهبش باشد. در نهایت به تعویق افتاد که بحث حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس و الزامات AFC دولت را مجبور کرد که تصمیم بگیرد مالکیتشان از دولت جدا شوند و چون که دولت می‌خواست در اقلیت هم باقی بماند و اعمال مدیریت کند،  سهامداری حاضر به خرید سهام این دو باشگاه نشود و ۸۵ درصد سهام در نهایت واگذار شود که دولت از این مسیر حذف شود.

او ادامه داد: همچنین ده درصد سهام استقلال و پرسپولیس به صورت سهام شناور و خرد عرضه شده و طبق قانون هم ۵ درصد باید به کارکنان، پیشکسوتان و بازنشستگان مجموعه‌ای که می‌خواهد واگذار شود، برسد و حق تقدم برای خرید، با بازیکنان و پرسنل است. که یکی از کنسرسیوم‌هایی که شکل گرفت، کنسرسیوم بانکی بود و ما یک منع قانونی به خاطر قانون ماده ۱۶ و ۱۷ داشتیم که بانک‌ها را از بنگاه‌داری منع می‌کرد. با توجه به مصوبه‌ای که شورای پول و اعتبار دو هفته قبل صادر کرد، دولت این عزم را کرد تا این مشکل حل شود. برای باشگاه پرسپولیس این منع برداشته شد و استدلال این بود که با توجه به شبکه هواداری و مسئولیت اجتماعی‌ بانک‌ها این مانع قانونی برداشته شود. با توجه به مصوبه آنها ۶ بانک به صورت کنسرسیوم کنار یکدیگر قرار گرفتند که بخش عمده این کنسرسیوم در اختیار بانک شهر است و ۳۰ درصد سهام را به صورت مستقیم داریم و مابقی هم به دیگر بانک‌ها رسید. طبق توافقی که شکل گرفت عملا مدیرعامل و سه عضو هیات مدیره بانک شهر مشخص خواهد کرد و دو عضو را هم بانک ملت و تجارت تعیین خواهند کرد. قرار شد یکی از این ۲ بانک رییس هیات مدیره را هم انتخاب کند که کل سیستم بانکی بتواند حامی این باشگاه پرطرفدار و معظم باشد.

احمدی درباره حضور پیشکسوتان گفت: بعد از اینکه فرایند واگذاری سهام شکل گرفت، طبق قانون اگر سهام ۵ درصدی وجود داشته باشد با نظر مجمع می‌تواند یک نفر را در هیات مدیره انتخاب کند. سهام مردم هم چون خرد است این قابلیت وجود ندارد. بالغ بر ۱۰۰ هزار شخص حقیقی و حقوقی سهام باشگاه پرسپولیس را خریده‌اند و امکان اینکه بخواهیم این کنسرسیوم را به این ابعاد برسانیم، وجود نخواهد داشت.

مدیر کنسرسیوم بانک های خریدار پرسپولیس توضیح داد: ما اصلا برای آمدیم که نظام بانکی به باشگاه پرسپولیس کمک کند و حاشیه های خارج از میدان بازی، از تیم دور شود. حواشی به خاطر هزینه‌ها و حقوق بازیکنان و کادر فنی و عدم شفافیت بود که ما آمدیم آنها را از باشگاه دور کنیم و هواداران ذهن‌شان به دنبال مسائل فنی باشد.

او اضافه کرد: ما همین امروز ده درصد از حقوق بازیکنان را که معوقه بود پرداخت کردیم تا در پایان فصل روحیه مضاعفی داشته باشند و انشالله بتوانند در جام باشگاه‌های ایران کسب موفقیت کنند چون خودشان باعث این می‌شوند برخی از اقساط تخفیف داشته باشد و این تخفیف به بازیکنان تخصیص پیدا می‌کند.

در بحث کادرفنی هم تغییری در ۵ هفته باقی مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا انشالله چیزی در شأن و در خورد نام نماینده ایران کسب شود. ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

دیگر خبرها

  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟