Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با توجه به بررسی آرای حوزه‌های انتخاباتی استان قزوین روح‌الله عباس‌پور نماینده حوزه بوئین‌زهرا و آوج و رجب رحمانی نماینده حوزه تاکستان شدند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

مرتضی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به مشارکت پرشور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سطح استان 925487 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که پس از بررسی آمار صندوق‌های حوزه‌های انتخاباتی در 1040 شعبه اخذ رأی برگزیدگان این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات قزوین با اشاره به تعداد آرای کسب شده در حوزه انتخابیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه شهرستان تاکستان 64947 بود که رجب رحمانی با 26045 رأی به‌عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تاکستان انتخاب شد.

حبیبی افزود: کل آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه بوئین‌زهرا و آوج 74631 بود که روح‌الله عباس‌پور با کسب 37589 رأی به‌عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخاب شد. 

استان قزوین 4 کرسی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد که تاکنون  بر اساس آرای مردمی به‌دست آمده رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان و روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج شدند.

"مصطفی نخعی" نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یازدهم شد"سیدحمزه امینی" نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس یازدهم شد"علیرضا ورناصری قندعلی" منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس یازدهم شد

انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهمین دوره مجلس مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • راند دوم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف