Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان احمد آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستگاه قضایی با هیچ داوطلبی مماشات نمی کند و با قطعیت و جدیت به پرونده ها رسیدگی می کند و در صورت اثبات تخلف با وجود  کسب حداکثری آرای مردم با حکم محرومیت از حقوق اجتماعی روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مطالبه جدی مردم است که با افراد قانون ستیز و مرتکب تخلفات قانونی و آنانی که با اقداماتی همچون راه اندازی کاروانال ها، بستن خیابان ها برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده اند، برخورد قانونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی خاطر نشان کرد: افرادی که قانون ستیز هستند، چطور ممکن است که بتوانند در مجلس به وظیفه قانونگذاری خود به درستی بپردازند.

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری گیلان؛ داوطلبان نمایندگی مجلس در صورت انجام تخلف و محکوم شدن بین شش ماه تا پنج سال به محرومیت حقوق اجتماعی محکوم می شوند.

وی ادامه داد: طبق بند ۱۰ ماده ۶۵ قانون،  راه انداختن کاروان و استفاده از کاروان تبلیغاتی ممنوع است و دادستان ها با آنها برخورد می کنند؛ زیرا این امر هم از نظر قانونی و هم از نظر رعایت حقوق شهروندی از نظر ایجاد مزاحمت برای مردم و ایجاد سروصدا با قانون مغایرت دارد.

دو  هزار و ۵۶۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه آماده شده، این تعداد صندوق های اخذ رای " با دو هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت" و "۳۴۵ شعبه سیار" در شهرها و روستاها در مناطق کوهستانی و صعب العبور برنامه ریزی شده است.

یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند، در مجموع ۴۵ هزار نفر در این استان امر برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهرداد لاهوتی منتخب مردم شهرستان لنگرود در سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز گیلان با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگوکرد.

مهرداد لاهوتی در این دیدار ضمن قدردانی از ابتکارعمل رسانه ملی در ایجاد کانال‌های تلویزیونی و افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ، از صدا و سیما خواست مثل همیشه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در حل مشکلات استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی از جمله محصولات استراتژیک استان همچون برنج، چای و ابریشم یاری کند.

منتخب مردم لنگرود در سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره دغدغه‌های مردم استان و شهرستان لنگرود در سه بخش کشاورزی، برنج، چای و ابریشم افزود: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برنج، باغ‌های چای و توت به علت حمایت نکردن کشاورزان، واردات بیش از حد این محصولات، نبود سد‌های کافی و مدیریت ضعیف منابع آبی در فصل بارش ها، بخشی از مشکلات استان و شهرستان است.

وی همچنین به کم توجهی به صنایع در گیلان از جمله صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: تکمیل بندر گردشگری شمال کشور در چاف و چمخاله و بهره برداری از تله کابین لنگرود می‌تواند در اقتصاد استان اثر گذار باشد.

مهرداد لاهوتی مهاجرت به گیلان را از دیگر موارد مهم و قابل توجه دانست وافزود: با توجه به مهاجرت پذیر بودن گیلان باید در فراهم کردن زیر ساخت‌های استان تجدید نظر کرد تا در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

مهرداد لاهوتی همچنین حل تداخل زمین‌های مردم با دولت ، در چاف و چمخاله و بخش اطاق ور لنگرود را از دیگر دغدغه‌های این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و راهکار‌های حل آن را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد گفت: از صدا و سیمای گیلان هم به عنوان حلقه واسط بین حاکمیت و مردم می‌خواهیم مثل همیشه با تولید برنامه‌های مختلف ما را در رسیدن به اهداف یاری کنند تا مشکلات مردم این استان کشاورزی را حل کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه صداوسیما، صدای مردم به مسئولان است، گفت: هم اکنون برنامه‌های خبری و تولیدی بسیاری با رویکرد حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها در این مرکز در حال تولید و پخش است و برنامه‌ی جدید تلویزیونی «پاسخ» با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از مسئولان که هر چهارشنبه ساعت ۳۰: ۲۱ از شبکه باران پخش می‌شود از جمله این برنامه هاست.

تقی ربانی انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات همه‌ی شهرستان‌ها از جمله لنگرود با رویکرد «عدالت گستری»، «هویت محوری» و «شتاب دهی در پیشرفت» را از برنامه‌های الویت دار این مرکز و سازمان عنوان کرد و افزود: برای ادامه این روند و پخش این برنامه‌ها از قاب شبکه استانی و شبکه‌های ملی ، استقبال و اعلام آمادگی می‌کنیم.

مهدی محمودی معاون خبر صدا وسیمای مرکز گیلان هم در این نشست، توجه به حل مشکلات بخش کشاورزی و پیگیری دقیق و کارشناسانه آن را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: با تولید و پخش خبر و گزارش در بخش‌های مختلف استان و کشور در تلاش هستیم تا مسائل استان را با کمک مسئولان با محوریت خودکفایی در تولید حل کنیم و شاهد صادرات انواع محصولات تولیدی استان در بازار‌های دیگر کشور‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات