Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قوچان ظهر شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع ۹۵ هزار و ۹۸۷ رای ماخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه علی آذری با ۴۴ هزار و ۳۳ رأی بیشترین آرا را کشب کرد و به عنوان نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج برگزیده شد.

هادی رجایی نیا افزود: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهرستان قوچان و فاروج ۱۹۵ هزار تعرفه در ۲۱۴ شعبه توزیع شد که ۱۰۱ هزار و ۲۷۰ تعرفه آن مصرف‌ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج در ابتدا  ۳۷ نفر برای رقابت در انتخابات ثبت‌نام کرده و پس از بررسی صلاحیت‌ها ۲۴ نفر تائید نهایی شدند که در روزهای منتهی به انتخابات ۱۲ نفر از کاندیداها انصراف دادند و تنها ۱۲ نفر در روز پایانی با یکدیگر رقابت کردند.

وی میزان مشارکت مردم قوچان و فاروج در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۶۳ درصد خواند و ادامه داد: در این دوره از انتخابات حدود سه هزار و ۵۰۰ دست‌اندرکار در بخش‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی  از ۲۰ دستگاه دولتی، قضایی، امنیتی و نظامی در برگزاری انتخابات مشارکت کردند.

تاکنون نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در  ۱۰ حوزه انتخابیه شامل حوزه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات، حوزه گناباد و بجستان، حوزه خواف و رشتخوار، حوزه نیشابور و فیروزه، حوزه درگز، حوزه تربت‌جام، صالح‌آباد، باخرز و تایباد، حوزه فریمان و سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه مشهد، حوزه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد، حوزه  سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن و حوزه قوچان و فاروج از مجموع ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی اعلام شده است. 

حوزه مشهد شامل بخش مرکزی این شهرستان و شهرستان کلات با پنج نماینده، حوزه نیشابور شامل شهرستان‌های فیروزه و نیشابور با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی سبزوار شامل شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و سبزوار با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی درگز منحصر به همین شهرستان با یک نماینده، حوزه قوچان شامل شهرستان‌های فاروج و قوچان با یک نماینده، حوزه فریمان شامل شهرستان‌های سرخس و فریمان و بخش‌های احمدآباد و رضویه شهرستان مشهد با یک نماینده، حوزه کاشمر شامل شهرستان‌های بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر با یک نماینده، حوزه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های زاوه، مه‌ولات و تربت‌حیدریه با یک نماینده، حوزه انتخاباتی گناباد شامل شهرستان‌های بجستان و گناباد با یک نماینده، حوزه خواف شامل شهرستان‌های رشتخوار و خواف با یک نماینده، حوزه تربت‌جام شامل شهرستان‌های تایباد، باخرز، صالح‌آباد و تربت‌جام با یک نماینده و حوزه انتخاباتی چناران شامل شهرستان‌های بینالود (طرقبه‌-شاندیر) و چناران با یک نماینده در مجلس شورای اسلامی ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فاروج قوچان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فاروج قوچان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی فاروج قوچان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل شهرستان حوزه انتخاباتی حوزه انتخابیه قوچان و فاروج یک نماینده حوزه تربت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد