Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچلوتی به ساری حق داد که سیستم ناپولی را در یوونتوس پیاده نکرده و گفت هر مربی باید بر اساس بازیکنانش سیستم تیم را تعیین کند. 

طرفداری - کارلو آنچلوتی در ماه دسامبر پس از اخراج از ناپولی، هدایت اورتون را به عهده گرفت اما همچنان سری آ را دنبال می کند. وی در گفتگو با رابیو دی جی گفت:

قطعا امسال نسبت به سال های گذشته کورس اسکودتوی جذاب تری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگ باز و نامشخصی است. بنابراین آسان نیست بگوییم چه تیمی قهرمان می شود. یوونتوس تجربه دارد. اینتر اشتیاق دارد و لاتزیو در رقابت دیگری حضور ندارد و نگرانی دیگری به جز اسکودتو وجود ندارد. 

نراتزوری در ژانویه کریستین اریکسن را جذب کرد اما با وجود بروزوویچ، کونته هنوز تصمیم نگرفته نقش دقیق هافبک دانمارکی چه خواهد بود:

اریکسن یک هافبک کامل است. او می تواند در هر دو جناح و همچنین مرکز بازی کند. به نظر من او خیلی شبیه به آندره آ پیرلو است. بنابراین او همچنین می تواند جلوی مدافعین بازی کند. او می تواند خطوط پاس را ببیند و از فاصله دور شوتزنی کند. 

یوونتوس هنوز سیستم مشخص و انتخاب شده ای با ساری ندارد و ساری اخیرا گفته بود سیستم ناپولی او شاید هرگز دوباره نتواند تکرار شود:

شنیدم ساری چه گفت. بازیکنانی هستند که شما باید در راه درستی از آنها استفاده کنید زیرا آنها تعیین کننده هستند. فوتبال همه چیز دارد: دفاع، حمله، ضد حمله. هیچ سیستم برنده ای وجود ندارد. همه چیز باید بر اساس خصوصیات بازیکنان تیم ساخته شود. 

من هنوز ناپولی را دنبال می کنم و همیشه این کار را خواهم کرد. آنها خیلی خوب کار می کنند و خوشحالم که فابین رویز دوباره فرم خوب خود را پیدا کرده است. حالا آنها در لیگ قهرمانان باید با بارسلونا مواجه شوند و این بازی به اندازه ای که همه فکر می کنند، قابل پیش بینی نیست. 

کارلتو همچنین در مورد باشگاه سابقش میلان گفت:

آنها یک دوره سخت را سپری کردند اما نشانه هایی از احیای مجدد را در این تیم می بینم. سنت باشگاه باید جایگزین شود و شما فقط بر اساس برنامه ریزی و جایگزینی قوانین می توانید یک تیم را بازسازی کنید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علایم و نشانه‌های مالاریا چیست؟

علایم و نشانه‌های مالاریا چیست؟

دیگر خبرها

  • شباهت در اسم و چهره؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟ | ماجرای فیلم جنجالی
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • علایم و نشانه‌های مالاریا چیست؟