Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:35:13 GMT

استعفای مربی ملی بعد از 14 ماه کار بدون قرارداد!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۸۰۷

استعفای مربی ملی بعد از 14 ماه کار بدون قرارداد!

سرمربی تیم جوانان ایران پس از چهارده ماه کار بدون قرارداد از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز سیروس پورموسوی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از جدایی خود از تیم ملی جوانان و استعفا از هدایت این تیم داد. مسئولان فدراسیون و افرادی که به تیم جوانان نزدیک بودند، تا کنون پاسخی درباره دلیل این استعفا نداده اند اما تا حدود زیادی می توان علت آن را حدس زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پورموسوی که از دی ماه سال گذشته هدایت تیم جوانان ایران را بر عهده گرفت، با برپایی اردوهای مختلف و سفر به نقاط گوناگون ایران به منظور استعدادیابی، ظرف چند ماه یک تیم را تشکیل داد و رفته رفته باقی برنامه های خود را با نفرات منتخب پیش برد.

 

او در تابستان، تیم جوانان ایران را برای مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 19 سال آسیا آماده کرد و موفق شد در رقابت هایی که به میزبانی تهران برگزار شد، با 3 برد پیاپی عنوان سرگروهی را به دست آورد و راهی تورنمنت قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی شود.


بعد از این مسابقات هم اردوهای تیم جوانان و بازی های مختلف دوستانه از جمله با تیم های لیگ برتری زیر نظر پورموسوی ادامه پیدا کرد و در بهمن ماه هم این تیم آماده سازی خود را پیگیری کرد.

 

اما نکته عجیب درباره کادر فنی تیم جوانان این بود که پس از 14 ماه کار، هیچ قراردادی از سوی فدراسیون فوتبال با آنها امضا نشده بود و آنها دریافتی خاصی هم نداشتند. حتی پس از صعود از اولین مرحله رقابت های رسمی آسیایی هم این اتفاق نیفتاد و کماکان پورموسوی و همکارانش به کار بدون قرارداد ادامه می دادند. ولی نهایتا همین مسئله منجر به تصمیم این سرمربی خوزستانی به جدایی گرفت و او عطای کار کردن با تیمی که خودش ساخته و پرداخته بود، به لقایش بخشید.

جوانان سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان تیم جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان