Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@16:07:05 GMT

تست کرونا از اعضای شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۹۴۹

تست کرونا از اعضای شورای شهر تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران از تست کرونا برای اعضای شورای شهر تهران خبرداد.

«محسن هاشمی» اعلام کرد که اعضای این شورا از جمله خود او به منظور اطمینان از عدم ابتلا به ویروس کرونا، آزمایش های پزشکی لازم را انجام می دهند.

 رییس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی بیان کرد که علت غیبت او را در نشست فوق العاده هیات رییسه شورای شهر، احتمال ابتلا به ویروس کرونا اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی گفت: «بخاطر دیدار من و برخی اعضای شورا با شهردار منطقه ۱۳ که مشکوک به کرونا است، امروز برای انجام تست به بیمارستان مراجعه خواهم کرد و فعلا در خانه هستم.»

بیشتربخوانید:واکنش شهرداری به شائبه ابتلا شهردار منطقه ۱۳ به کرونا   از صفر تا صد ورود کرونا به ایران  

وی افزود: « فعلا علایم کرونا را ندارم اما نتیجه تست بعد از ۴۸ ساعت مشخص می شود.»

رییس شورای شهر تاکید کرد: «دیگر اعضای شورا نیز حتما تست کرونا خواهند داد.»

هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران به دلیل ابتلای مشکوک شهردار منطقه ۱۳ به ویروس کرونا ظهر امروز به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم در باره ویروس کرونا، یک نشست فوق العاده دو ساعته برگزار کرد.

رییس شورای شهر گفت: هفته گذشته در برنامه ای با حضور شهردار منطقه ۱۳ شرکت داشتم و از آنجا که ایشان مشکوک به بیماری کرونا است،  امروز من هم در منزل مانده ام.

هاشمی تاکید کرد: تا این لحظه، هیچ نوع علائم بیماری ندارم ولی حتما آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را خواهم داد.

پیش از این، «مرتضی رحمان زاده»  شهردار منطقه ۱۳ تهران در اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده است.

او هفته گذشته برنامه ای با حضور برخی اعضای شورای شهر حضور داشت.

«غلامحسین محمدی» رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز شنبه در صفحه توئیتر خود تایید کرد که شهردار منطقه ۱۳ مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است و در بیمارستان تحت نظر می باشد.

وی در توئیت دیگری نوشت: از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا از طریق این حساب و پایگاه های خبری مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می شود./ایرنا 

به گفته مسئولان وزارت بهداشت، تا دوم اسفند امسال ویروس کرونا ۲۸ مورد قطعی مبتلا در ایران داشته که پنج نفر آنها جان خود را از دست داده‌اند./ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ابتلا به ویروس کرونا شهردار منطقه ۱۳ رییس شورای شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن