Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:28:30 GMT

اکبرپور: استقلال نباید راحت امتیاز از دست بدهد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۱۳۱

اکبرپور: استقلال نباید راحت امتیاز از دست بدهد

«سیاوش اکبرپور» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: استقلال توانایی شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان را دارد و می‌تواند با غلبه بر این تیم سه امتیاز حساس را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

وی افزود: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت و دشوار است و برای هیچ تیمی بازی آسان وجود ندارد و استقلال اگر می‌خواهد همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند نباید راحت امتیاز از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال بتواند در بازی‌هایی که پیش رو دارد به برتری برسد می‌تواند از لغزش رقبای خود استفاده کند.

اکبرپور تصریح کرد: شیخ دیاباته در خط حمله استقلال مهاجم تاثیرگذاری بود و با مهدی قائدی زوج فوق‌العاده‌ای تشکیل داده بود و غیبت این دو نفر از قدرت تهاجمی آبی‌پوشان کاسته است. اما ارسلان مطهری در این مدت که پیراهن استقلال را پوشیده است عملکرد عالی داشته و گل‌های حساسی را به ثمر رسانده است.

وی تاکید کرد: استقلال در بازی با الاهلی نمایش خوبی را داشت اما اشتباه داور باعث شد تا از یک پیروزی بزرگ محروم شود و نتواند به آنچه شایستگی‌اش را دارد برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خط دفاعی استقلال نیاز به تمرکز بیشتر دارد تا بتواند عملکرد بهتری را از خود بر جای بگذارد.

برچسب‌ها شیخ دیاباته استقلال سیاوش اکبرپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال سیاوش اکبرپور شیخ دیاباته استقلال سیاوش اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)