Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

عبدالکریم گراوند در نشست مشترک شورای هماهنگی مقابله با بحران و شورای اطلاع رسانی استان با موضوع بررسی هجوم ملخ ها و اقدامات لازم برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر متولی اصلی موضوعات مرتبط به بیماری کرونا در استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اقدام به تعطیلی مدارس برای مقابله با کرونا گفت: در زمینه تعطیلی مدارس، نظر دانشگاه علوم پزشکی برای ما ملاک عمل خواهد بود و دانشگاه تاکنون در این زمینه توصیه ای نداشته است و متناسب با نظر تخصصی دانشگاه در مورد تعطیلی مدارس تصمیم گیری خواهیم کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و پیشگیری دو موضوع مهم برای مقابله با کرونا است، اضافه کرد: آموزش عمومی در مورد کرونا مورد تاکید است و صدا و سیما باید ویژه برنامه های رادیو و تلویزیونی در مورد این بیماری تولید و پخش کند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مسئول اصلی اطلاع رسانی و سخنگوی استان در مورد بیماری کرونا است، اظهار کرد: تمام مصاحبه ها در مورد کرونا باید از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شود و خلاف این موضوع پذیرفتنی نخواهد بود.

گراوند همچنین در مورد تعطیلی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود و پس از نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزاری رویدادهای مذکور بلامانع خواهد بود.

وی یادآور شد: لغو رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان است و به دنبال این نیستیم که با این تصمیمات موجبات نگرانی مردم شویم و به محض تایید دانشگاه علوم پزشکی رویدادهای مختلف از سر گرفته خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مدیران از برگزاری جلسات غیرضروری در استان خودداری کنند، افزود: انتظار داریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی و همچنین مردم عزیز استان از وقوع کرونا در استان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری‌های دهان و دندان را به عنوان شایع‌ترین بیماری غیرواگیر برشمرد و از اجرای پویش سلامت دهان و دندان، با هدف ارتقای آگاهی عمومی از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد.

دکتر عباس رضاییان زاده با یادآوری شعار جامعه جهانی دندانپزشکی با عنوان «دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم» گفت: پویش سلامت دهان و دندان از از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت، با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره اهمیت سلامت دهان و دندان برگزار می ‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماری ‌های دهان و دندان به عنوان شایع ترین نوع بیماری های غیرواگیر نام برد و افزود: بیماری‌ های دهان و دندان با سایر بیماری ‌های غیرواگیر عوامل خطر مشترک دارد و نقش آن‌ها در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری های تنفسی، بیماری های گوارشی، زایمان زودرس و تولد نوزادان کم وزن در هنگام تولد مشخص شده است.
دکتر رضائیان زاده با اشاره به روزشمار پویش سلامت دهان و دندان افزود: هفدهم اردیبهشت به عنوان نخستین روز این پویش با شعار «دهان دریچه سلامت»، هجدهم اردیبهشت با شعار «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک » و نوزدهم اردیبهشت نیز با شعار «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» گرامی داشته می شود.
به گفته این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عواملی موثر در بیماری های ناحیه دهان و دندان، می تواند در دیگر قسمت های بدن نیز ایجاد بیماری کند، به عنوان مثال بین بیماری های شدید لثه و دیابت و همچنین بیماری های قلبی و عروقی و بیماری های دهان و دندان و لثه ارتباط وجود دارد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بادعوت از مردم برای شرکت در این پویش گفت: در طول اجرای این پویش و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها، برنامه‌های مختلفی برای گروه‌های کودکان، دانش‌آموزان و سایر شهروندان اجرا می‌شود که مهم‌ترین هدف آن معرفی عوامل خطر و چگونگی مراقبت از سلامت دهان و دندان است.

دیگر خبرها

  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد