Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:38:42 GMT

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس یازدهم شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۳۵۹

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس یازدهم شد

گروه استان‌ها- سید احمد آوایی با اکثریت آرا از حوزه انتخابیه شهرستان دزفول به مجلس شورای اسلامی راه یافت. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، آمار نهایی یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دزفول اعلام شد که بر این اساس سید احمد آوایی با اکثریت آرا منتخب این حوزه انتخابیه شد و نماینده اسبق شهرستان عباس پاپی زاده نتوانست دوباره اعتماد مردم را جلب کند و از راهیابی به پارلمان باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مشارکت مردم شهرستان دزفول در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی  63 درصد اعلام شد.

انتخابات ایران| حماسه حضور در دیار مقاومت دزفول به روایت تصویر‌انتخابات ایران| پاسخ قاطع مردم دزفول به گستاخی دشمنان انقلاب؛ حضور کم نظیر رای اولی‌ها در پای صندوق رای+تصاویرانتخابات ایران|حضور نسل چهارم انقلاب در انتخابات +تصاویر‌

کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان دزفول در اطلاعیه‌ای نتیجه نهائی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دزفول شامل اسامی و آرای قطعی این حوزه انتخابیه را اعلام کرد. آمار نهایی آرای نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دزفول به شرح زیر است:

سید احمد آوایی  99104 رای

عباس پاپی زاده بالنگان 91243 رای

حسین نبوتی 9839 رای

امیر احسانیان 8431 رای

محسن حاجی وند  3762 رای

عبدالکریم صادق دوست  2824 رای

عبدالحسین شاه حسین نجف آبادی   814 رای

روح اله افرازاده 130 رای

محمود تدین نژاد 46 رای

امین پوریوسفی 42 رای

مهدی پیرنیا  35 رای

انتهای پیام/ 337/ س

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه یازدهمین دوره شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ضیایی صبح شنبه در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

ضیایی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوار هستیم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره مند شویم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است.

ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزدها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

مدیر کل انتخابات استانداری تهران در پایان با بیان اینکه در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشارها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و انشاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 6089609

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است