Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی که با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ دانشجویان نمونه کشور معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشور ۳۰ دانشجو به عنوان دانشجوی نمونه معرفی شدند که از این تعداد، ۱۳ دانشجو از دانشگاههای  وابسته به وزارت علوم، ۱۰ دانشجو از گروه علوم پزشکی و دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت و ۷ دانشجو نیز منتخب دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براساس این گزارش،  اسامی دانشجویان برگزیده براساس مقاطع تحصیلی به شرح    است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو فناوری آموزش پزشکی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز