Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@11:43:28 GMT

منتخبان مردم ارومیه برای حضور در مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۵۵۴

منتخبان مردم ارومیه برای حضور در مجلس یازدهم

فرماندار ارومیه با اشاره به قطعی‌شدن نتایج انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان گفت: از مجموع ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ رای اخذ شده، «سیدسلمان ذاکر»، «روح‌الله حضرت‌پور» و «وحید جلال‌زاده» انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا ملامحمدی‌زاده افزود: در پایان ۱۶ ساعت رای‌گیری در شعبه‌های شهری و روستایی شهرستان ارومیه «سید سلمان ذاکر» با  ۱۳۸ هزار و ۴۳۶ رای، «روح‌الله حضرت‌پور» با ۸۶ هزار و ۹۱۰ رای و «وحید جلال‌زاده» با ۸۰ هزار و ۹۴ رای به مجلس یازدهم راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پس از آنها «صلاح خان‌احمدزاده» با ۷۸ هزار و ۹۴۳ رای، «سید احمد غفاری قره‌باغی» با ۷۷ هزار و ۲۴۳ رای، «شهین جهانگیری» با ۶۳ هزار و ۶۷۳ رای، «سیددلیر علوی» با ۵۲ هزار و ۲۵۰ رای، «مرتضی منافی» با ۳۵ هزار و ۱۳ رای، «عابد فتاحی» با ۳۱ هزار و ۹۵۹ رای و «محسن امامی قشلاق» با ۲۳ هزار و ۷۰۹ رای در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: پس از آنها نیز «گلشن نوروزی» با ۲۱ هزار و ۷۱۵ رای، «علی کامیار» با ۱۸ هزار و ۷۶۵ رای، «محمدرحیم حاتمی» با ۱۵ هزار و هشت رای، «داوود امین‌فنک» با ۹ هزار و ۹۵۱ رای، «کیومرث حاجی‌محمدی» با ۹ هزار و ۱۳۱ رای، «محمدعلی سلیمی‌مهر» با هفت هزار و ۷۰۰ رای، «غلامرضا داداش‌زاده» با هفت هزار و ۴۳۸ رای، «علی فعال» با ۶ هزار و ۵۷۹ رای، «زهرا یوسفی» با ۶ هزار و ۵۰۸ رای و «علیرضا چوداری» با سه هزار و ۵۹۵ رای رده‌های یازدهم تا بیستم را به خود اختصاص دادند.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین در این انتخابات «نیما ترینه» ۲ هزار و ۹۷۹ رای، «نجم‌الدین اسدی» ۲ هزار و ۹۴۰ رای، «مریم علیزاده» ۲ هزار و ۸۰۵ رای، «حسین سلطانی» ۲ هزار و ۳۹۸ رای، «اکبر پورمحمدرضا» ۲ هزار و ۳۲۷ رای، «بهزاد نوروزی» ۲ هزار و ۲۱۹ رای، «هادی نشاط» ۲ هزار و ۱۵۷ رای، «یحیی صمدزاده» ۲ هزار و ۱۲۶ رای، «محمود حضرتی» یک‌هزار و ۷۷۸ رای و «نسرین حیدرزاده» یک‌هزار و ۴۶۸ رای کسب کرده و رده‌های بیست و یکم تا سی‌ام حوزه انتخابیه مربوط به این شهرستان را از آن خود کردند.

ملامحمدی‌زاده اظهار کرد: «محمد آذرورجوی» با یک‌هزار و ۴۱۳ رای، «مهدی فداکار» با یک‌هزار و ۳۸۳ رای، «سید نایب حسینی» با یک‌هزار و ۳۴۶ رای، «امیر حیدری» با یک‌هزار و ۲۱۴ رای، «محمد میلانی» با یک‌هزار و ۱۲۸ رای و «لعیا عباس‌پور» با یک‌هزار و ۹۶ رای رده‌های سی و یکم تا سی و ششم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: همچنین سعید عباس‌زاده، رضا درباسی، جعفر غلام‌پور، سیدعلیرضا ایزدی، سالار گلابی، مرتضی مقتدایی، علیرضا آذروندی، خلیل کیامهر، رضا اردوخانی، بهنام جاوید، سیاوش حسنی، عبدالله نقیان، موسی معصوم‌زاده، داوود ثناجو و داوود نقی‌پور با آرایی کمتر از یک‌هزار فقره در رده‌های سی و هفتم تا پنجاه و یکم ایستادند.

وی بیان کرد: نامزدها در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز می‌توانند شکایت احتمالی خود را به فرمانداری ارومیه اعلام کنند.

فرماندار ارومیه گفت: ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ نفر از واجدان شرایط رای دادن در این شهرستان پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان‌غربی برگزار شد تا تکلیف ۱۲ نماینده استان در خانه ملت مشخص شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا آذربایجان غربی مجلس یازدهم ارومیه انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات98 یک هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند.

خبر سراسری۰۰:۰۰پخش زنده
شب های ایران۰۲:۰۰
کتاب شب۰۲:۱۰
سازیان۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح۰۳:۱۵
آوای کتاب۰۳:۳۰
اجابت۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح۰۵:۳۰
روایت راوی۰۶:۱۰
چشمه سار ادب۰۶:۳۰
اخبار سراسری۰۷:۰۰
سلام یاشایش۰۷:۱۰
خبر سراسری۰۸:۰۰
ایستکلر۰۸:۳۵
قاصدک۰۹:۰۰
ایشیقلی گونلر۰۹:۳۰
اخبار استان۱۰:۰۰
سئوگی سارایی۱۰:۰۵
جوانه های چی چست۱۱:۴۰
اجابت چاغلاری۱۲:۰۵
پیام چی چست۱۲:۲۵
ائل سوزی۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری۱۲:۵۰
جوانه های چی چست۱۳:۳۰
خبر سراسری۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها۱۴:۴۵
شما بپرسید۱۵:۰۰
اخبار استان۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات )۱۷:۰۰
پیام چی چست۱۸:۴۰
قند پارسی۱۸:۴۵
کندیمیز۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش)۲۰:۳۰
اخبار سراسری۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان۲۱:۳۵
شب بخیر کردی۲۲:۰۰
آشوری۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد