Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود صفرزاده، مدیر مالی بانک تجارت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود ایران به لیست سیاه FATF تاثیری روی روابط بانکی و سودآوری بانک‌های تجاری از جمله بانک تجارت نخواهد داشت.

وی افزود: همه تبادلات کشور در زمینه دور زدن تحریم‌ها به همان صورت سابق در حال انجام است و ورود ایران به لیست سیاه تاثیری روی آن نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمالی بانک تجارت اضافه کرد: بقیه بانک‌ها نیز با ورود ایران به لیست سیاه FATF چالش اساسی ندارند چراکه اساسا ارتباطات بانکی از قبل قطع شده است.

وی گفت: درباه سود و زیان بانک نیز صرفا روی درآمدهای ریالی حساب کردیم و درآمدهای ارزی را کلا در نظر نگرفته‌ایم.

به گزارش فارس،‌ کارگروه اقدام مالی مشترک علی‌رغم اجرای تعداد زیادی از توصیه‌های آن از سوی ایران در نشست اخیر ایران را وارد لیست سیاه کرد اما اجرای اقدامات مقابله‌ای را بر خلاف شرایط معمول به شرایط هر کشور منوط کرد و اختیار اجرای آن را به کشورهای طرف تجاری با ایران داد.

بر این اساس، تبلیغات مستمری از سوی رسانه‌های نزدیک به دولت درباره تاثیر ورود ایران به لیست سیاه FATF بر روابط بانکی انجام می‌شود.

کد خبر 486001 برچسب‌ها بانک ‌تجارت بانک جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک تجارت بانک جهانی ورود ایران به لیست سیاه لیست سیاه FATF بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۱ درصد به ۲۳.۵ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد