Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@05:34:31 GMT

مادر، قربانی توهمات پسر شیشه‌ای

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۷۹۴

مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک مادرش را به قتل رسانده بود مدعی شد می‌خواسته جسد را در یخچال پنهان کند.

به ‌گزارش ایران، ساعت ۱۹:۴۵ چهارشنبه ۳۰ بهمن زن جوانی با کلانتری 152 خانی آباد تماس گرفت و گفت: امروز هر چه با مادرم تماس گرفتم پاسخگو نبود. نگران شدم و به خانه‌اش آمدم اما در را باز نکرد. از همسایه‌ها پرسیدم اما کسی از مادرم خبر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که برادرم با او زندگی می‌کند و به خاطر اعتیادش مشکلات زیادی برای مادرم به وجود می‌آورد نگران شدم. با تماس زن جوان، مأموران کلانتری وارد عمل شده و پس از هماهنگی‌های قضایی وارد خانه زن 70 ساله در طبقه سوم ساختمان در خیابان میعاد شمالی شدند.

زمانی که مأموران وارد خانه شدند لکه‌های خونی که به آشپزخانه ختم می‌شد آنها را به جسد زن سالخورده رساند. داخل آشپزخانه و در کنار یخچال جسد پیرزن افتاده بود و باتوجه به اینکه وسایل داخل یخچال روی زمین ریخته بود این احتمال مطرح شد که قاتل قصد داشته جسد را در یخچال بگذارد اما موفق نشده بود. با کشف جسد، تحقیقات به دستور بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه یافت.

مأموران در تحقیقات دریافتند؛ هومن، پسر ۴۷ ساله مقتول، از 25 سال قبل معتاد بوده و از 4 سال قبل نیز شیشه مصرف می‌کرده است. مدتی قبل نیز همسر هومن از وی طلاق گرفته و دخترش را پیش پدر رها کرده بود.

همچنین در بررسی‌ها مشخص شد وی ۱۵ سال قبل تحت تأثیر مواد مخدر پدرش را به حدی کتک‌زده بود که وی فلج شده و مدتی بعد نیز جان باخته بود اما خانواده او را بخشیده و هومن از زندان آزاد شده بود.

مأموران در این مرحله پی بردند که چندی قبل او به کمپ ترک اعتیاد رفته بود، اما 6 روز قبل از جنایت به خانه برگشت. از همان 6 روز قبل هم درگیری‌های او با مادرش سر این موضوع که مادرش اصرار داشت او به کمپ برگردد شدت گرفته بود.

طبق اظهارات همسایه‌ها هر روز و شب صدای درگیری هومن با مادر، خواهر و دخترش به گوش می‌رسیده و حتی یکبار دخترش بدون کفش با لباس خانه از ترس جانش فرار کرده بود چرا که او همیشه دخترش را وادار به خرید مواد مخدر شیشه می‌کرد و اگر توجه نمی‌کرد کتک می‌خورد. بدین ترتیب فرضیه قتل مادر به‌دست پسر معتاد قوت گرفت و به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران سرانجام 3 ساعت پس از اعلام گزارش قتل، متهم در خیابان 22 بهمن در حالی که چاقو به دست داشت در یک عملیات ویژه دستگیر شد.

سرهنگ مرادی، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات اولیه به قتل مادرش اعتراف کرد و مدعی شد قبل از قتل حشیش، شیشه و ۲۰ عدد قرص مصرف کرده بود. بنابراین دچار توهم شده و فکر می‌کرد شیطان به سراغش آمده است.

قاتل در بازجویی‌ها گفت: در حمام بودم که شیطان به سراغم آمد گفت یا من تو را می‌کشم یا تو مرا می‌کشی و با گفتن این جمله به من حمله کرد، مجروح شدم و به سمت آشپزخانه فرار کردم اما در آنجا با چاقو ضربه نهایی را زدم بعد متوجه شدم مادرم را کشته‌ام. سعی کردم جسد را داخل یخچال بگذارم تا دیگر او را به سردخانه نبرند اما نتوانستم و از خانه فرار کردم.

به‌دستور بازپرس جنایی، متهم میانسال برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد و بررسی‌ها به دستور بازپرس پرونده از سوی مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران در این خصوص ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مادر قربانی توهمات پسر شیشه ای کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دستور بازپرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علی‌رغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود، اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقانی نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند