Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر بر لزوم توجه مسئولان به رفع مشکلات پلاژداران بابلسر تاکید کرد و گفت: یکی از معضلاتی که همه ساله در بابلسر با آن مواجه هستیم وضعیت نابسامان چادرخواب‌ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تشکیل اتحادیه اقامتی و گردشگری در بابلسر اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده مراکز اقامتی و گردشگری این شهرستان و لزوم ارائه خدمات بهینه و مناسب به گردشگران، وجود مرکزی نظارتی برای بررسی و نظارت بر روند فعالیت این مراکز و نحوه خدمات ارائه شده به مردم، ضروری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این اتحادیه در سال  ۹۰ با پنج عضو هیات مدیره و یک نفر بازرس تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰۰ مرکز اقامتی با ۳۰ هزار تخت در بابلسر فعال است که سالانه پذیرای بیش از ۱۵میلیون مسافر از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور است.

غرس ۷۰۰ اصله نهال در طول نوار ساحلی بابلسر
رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر تصریح کرد: این اتحادیه قصد دارد با هماهنگی و نظر شهرداری همزمان با هفته درختکاری ۷۰۰ اصله نهال بومی را در نوار ساحلی و خیابان ضلع جنوبی پلاژها غرس کند.

اسماعیل‌پور گفت: امسال همچون سال‌های گذشته در فصل پایان سال برای ارتقا سطح کیفی مدیریتی مدیران متل‌ها و مجتمع‌های زیرمجموعه، چند دوره کلاس آموزش مدیریت هتلداری و آموزش صحیح خانه‌داری برگزار شده است.

وی افزود: این کلاس‌ها توسط موسسات آموزش عالی معتبر استان و با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

ضرورت رفع مشکل مالکیت پلاژداران
رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر با تاکید بر توجه مسئولان به رفع مشکلات پلاژداران، تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ این اتحادیه، مالکیت پلاژها توسط بنیاد مستضعفان بوده و این درحالی است که پلاژداران بیش از هفت دهه در حال فعالیت در این حوزه هستند و رفع مشکل مالکیتی آن‌ها نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان حکومتی است.

پابرجا بودن معضل چادرخواب در سایه عدم حمایت مسئولان
اسماعیل‌پور با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز یادآور شد: یکی از معضلاتی که همه ساله در بابلسر با آن مواجه هستیم وضعیت نابسامان چادرخواب‌ها است که با توجه به وجود انبوه مسافران، چادرخواب چهره زشت و نازیبایی در نوار ساحلی بابلسر به‌وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: درحالی که سال گذشته شرکت تعاونی توسعه عمران بابلسر که با حمایت‌های مردمی و صاحبان مشاغل این شهرستان تاسیس شده و به دنبال ایجاد کمپ چادرخواب برای رفع مشکل بود اما متاسفانه با عدم حمایت مسئولان و بنیاد مستضعفان (در بخش واگذاری زمین) مواجه شد و مشکل چادرخواب‌ها نیز همچون گذشته پابرجا است.

رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر اظهار کرد: با توجه به اینکه انبوه مسافران در ایام نوروز و تابستان بابلسر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند برای جلوگیری از بزه و ناهنجاری‌ها باید به ورود و خروج مسافران و اسکان آن‌ها در چادرها نظارت جدی شود چراکه عدم نظارت می‌تواند عاملی برای دامن زدن به معضلات اجتماعی باشد.

مشکل آب شرب پلاژداران بابلسر حل شود
اسماعیل‌پور، نبود زیرساخت مناسب را از دیگر مشکلات پلاژداران بابلسر برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه نبود زیرساخت مناسب همچون آب شرب که از مشکلات قدیمی پلاژداران بوده و پیگیری‌های زیادی صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی با اشاره به مشکل پارکبانان نوار ساحلی تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته شهرداری بابلسر به‌عنوان متولی امر با انعقاد قرارداد با پیمانکاران در ورودی پارکینگ‌های بلوار ساحلی اقدام به احداث راه‌بند و دریافت وجه از هر مسافر و بومی که قصد ورود به ساحل را داشتند کرد که این امر موجب نارضایتی عمده مسافران و اهالی منطقه این شهر شده بود.

رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر تصریح کرد: با نشست‌هایی که با شهردار و اعضای شورا صورت گرفته مقرر شد در سال آینده با اصلاح وضعیت و روش گذشته این طرح به شرکت‌های زیرمجموعه اقامتی و گردشگری واگذار شود تا موجب رضایت مردم، مسافران و کسبه منطقه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسماعیل پور نوار ساحلی رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند