Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:55:32 GMT

پاشایی: عدم حضور تماشاگران کار عاقلانه‌ای است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۲۰۷

پاشایی: عدم حضور تماشاگران کار عاقلانه‌ای است

مربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید برای این تیم فرقی نمی‌کند که در چه شهری برابر تیم حریف قرار بگیرند و تنها به موفقیت فکر می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی عصر شنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو مشهد در جریان بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در مشهد افزود: ما نسبت به تیم حریف برنامه‌ریزی می‌کنیم، بازی‌های خود را این گونه پیش می‌بریم و هم اینک نیز تیم ما از اهداف باشگاه خیلی جلوتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با قدردانی از مهدی تار تار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: او تیمی را ساخته که از تیمی چون سپاهان که در جام باشگاه‌های فوتبال به راحتی چهارگل به تیم العین زد گل نمی خورد. تارتار بازیکنانی را در تیم نفت مسجد سلیمان گردآورده که در مسابقات سال قبل لیگ برتر جزء بازیکنان ذخیره بودند اما امسال مانند یک ستاره در تیم مسجد سلیمان و در قالب لیگ برتر بازی می‌کنند.ما در جام حذفی فوتبال در همین مشهد با تیم شهر خودرو بازی کردیم و این تیم را یک - هیچ بردیم.

وی مصدومان این تیم در بازی فردا در مقابل تیم شهر خودرو را سعید کریمی و عباس عسکری ذکر و بیان کرد: خیلی خوب تمرین کردیم و امیدواریم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

 

مربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه بازی فردا در مقابل تیم شهر خودرو در مشهد بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود گفت: نفس ورزش کردن، سلامتی است و این که به دلیل حفظ سلامتی مردم از حضور تماشاگران در این بازی خودداری می‌شود کار عاقلانه‌ای است.صادقانه بگویم برای تیم نفت مسجد سلیمان فرقی نمی‌کند هرچند بازی کردن در برابر تماشاگران مشهدی باعث افتخار است و به بازیکنان انگیزه می‌دهد اما هر تصمیمی که گرفته می‌شود برای حفظ سلامتی تماشاگران است.

نفت مسجد سلیمان حسین پاشایی (مربی) دسته یک صبای قم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان دسته یک صبای قم تیم نفت مسجد سلیمان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان