Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی انتظار دارد در رم همچون اینزاگی، گاسپرینی و کلوپ به او فرصت داده شود تا بتواند جالوروسی را به مسیر موفقیت برگرداند.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته بیست و پنجم سری آ، آاس رم میزبان لچه است. این دیدار، یکشنبه ساعت 20:30  به وقت ایران برگزار می شود. رم در 3 بازی اخیر خود در سری آ شکست خورده و لچه در 3 بازی اخیر خود در سری آ با برد زمین را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لچه در سال 1986 در اولین بازی تاریخ خود مقابل رم در المپیکو موفق به شکست تیم میزبان شد. از آن زمان 12 باخت و 2 تساوی در کارنامه این تیم در المپیکو مقابل رم دیده می شود. به نقل از رمانیوز؛ پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

لچه با کسب سه برد پیاپی به شدت باانگیزه است. آنها، فوتبال خوبی به نمایش می گذارند و سعی در حفظ توپ و بازیسازی از عقب زمین دارند. با این نگرش انتظار داریم مقابل آنها به مشکل بخوریم اما امیدواریم بازی سختی نشود.

می توانیم 2 تا 4 بازیکن را نسبت به بازی با خنت، عوض کنیم. زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم بنابراین استفاده از سیستم چرخشی طبیعی است. می توانم تایید کنم که کولاروف مقابل لچه بازی خواهد کرد. در این مقطع دشوار باید به جای تمرکز روی اشتباهات خود، به توانایی ها و کارهای مثبتی که انجام دادیم فکر کنیم. شرایط سخت برای هر بازیکنی پیش می آید و اکنون پلگرینی دچار آن شده است. لورنتزو باید دلیل اینکه خوب بازی نمی کند را متوجه شود. اینکه اشتباهش چیست را برای او توضیح دادم. حالا به خود لورنتزو بستگی دارد که این موضوع را درک کند. وظیفه دارم به او بازی بدهم. بسیار مهم است که لورنتزو، اعتماد مرا حس کند و نشان بدهد که در تلاش است تا اوضاع را بهتر کند. در حال حاضر اگر پلگرینی را از ترکیب دور کنیم، کمکی به او نمی شود.

این همان تیمی است که در ابتدای فصل، عملکرد بسیار خوبی داشت بنابراین بازیکنان توانایی خود را از دست نداده اند. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟ فکر می کنم ممکن است. اولین کسی که باید به این موضوع اعتقاد داشته باشد، من هستم و این اعتقاد به سایر اعضای تیم نیز منتقل می شود. باید بگویم اگر موفق به کسب سهمیه نشویم، این یک ناکامی نخواهد بود. تازه در شروع کارمان هستیم. قبلا هم گفته شد که همه چیز تغییر کرده است و رم در سال صفر به سر می برد.

به خاطر می آورم یورگن کلوپ در اولین فصل حضورش در لیورپول به رتبه هشتم رسید و اکنون لیورپول با او بهترین تیم جهان است. به لاتزیو و آتالانتا نگاه کنید که درحال انجام کارهای فوق العاده ای هستند. اینزاگی و گاسپرینی چند سال است که هدایت این تیم ها را برعهده دارند؟ مثال های دیگری هم وجود دارد. ما تازه در آغاز راهمان در رم هستیم. آدمی هستم که همیشه به مسائل مثبت نگاه می کنم. اعتقاد دارم که قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول هنوز امکان پذیر است اما اگر موفق به کسب سهمیه نشویم، این موضوع نمی تواند شکست یا ناکامی درنظر گرفته شود.

ضمنا فوتبال یک ورزش تیمی است. برخلاف موتورسواری، ورزش انفرادی نیست. والنتینو روسی، خوب یا بد عملکردش فقط روی خود او تاثیر می گذارد. در فوتبال حتی اگر 2-3 نفر از 11 بازیکن نیز دچار مشکل شوند، کل تیم به مشکل می خورد.

لیست بازیکنان رم برای دیدار با لچه - غیبت دیاوارا، زانیولو، زاپاکوستا، پاستوره و میرانته

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا و از دیدار فینال این رقابت ها، تیم‌های یاستربسکی از لهستان و ترنتینو از ایتالیا برای کسب قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی با آمادگی کامل به این مسابقه پا خواهند گذاشت. این تیم در لیگ داخلی خود قهرمان شده و با ستاره هایی همچون بنجامین تونیوتی، توماژ فورنال، ژان پاتری، یوری گلایدر، نوربرت هوبر و پوپفیژاک به دنبال کار نیمه تمام خود در اروپا است. یاستربسکی فصل قبل با شکست برابر زاکسا نایب قهرمان شد و حالا به دنبال اولین قهرمانی است. 

از طرف دیگر تیم ترنتینو ایتالیا با سرمربیگری فابیو سولی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نتوانسته از لیگ داخلی به دست بیاورد، امیدوار است با قهرمانی در این تورنمنت شانس حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. مصدوم بزرگ این تیم برای بازی فینال ریکاردو اسبرتولی کاپیتان و پاسور این تیم است که نبودش ضربه مهلکی به این باشگاه زده است. اما این تیم ستاره های دیگری همچون الکساندر میکلتو، کمیل ریچلیکی، دنیل لاویا، یان کوزامرنیک و مارکو پودراشکانین را نیز دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را تعیین کنند.

ترنتینو تا کنون سه قهرمانی و سه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است و فردا شب در سالن آنتالیا اسپور ترکیه به دنبال چهارمین آن خواهد بود. 

این دیدار فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود که به صورت زنده از آنتن پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)