Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروسیا دورتموند موفق شد انتقام حذف از دی اف بی پوکال را از وردربرمن بگیرد و با دو گل از سد میزبان خود عبور کند.

طرفداری- بروسیا دورتموند برخلاف دی اف بی پوکال موفق به پیروزی در زمین وردربرمن شد، تا با کسب سه امتیاز حساس از هفته بیست و چهارم بوندسلیگا، فاصله خود را با بایرن مونیخ بار دیگر به چهار امتیاز کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: شنبه 3 اسفند ماه 1398 | 22 فوریه 2020

تورنومنت: بوندسلیگای آلمان | هفته بیست و چهارم

استادیوم: وِزِراشتادیون (وردربرمن)

گلزنان: دن اکسل زاگادو (52)، ارلینگ هالند (66)

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

نکات آماری بازی

جیدون سانچو موفق به ثبت چهاردهمین پاس گل خود در فصل جاری بوندسلیگا شد و در کنار توماس مولر در صدر جدول پاسورها قرار گرفت.

ارلینگ هالند با ثبت 11 گل در سال 2020، بیش از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شده است. سه ستاره سری آ یعنی، کریستیانو رونالدو (10)، چیرو ایموبیله (9) و یوزیپ ایلیچیچ (8) در رده های بعدی قرار دارند.

شرح گل‌های بازی

وردبرمن 0-1 بروسیا دورتموند | دن اکسل زاگادو (52): کرنر ارسالی توسط جیدون سانچو را دن اکسل زاگادو با یک شوت به گل اول بازی تبدیل کرد.

وردبرمن 0-2 بروسیا دورتموند | ارلینگ هالند (66): کار تیمی زیبای بازیکنان بروسیا دورتموند در جناح راست زمین با پاس جیدون سانچو به اشرف حکیمی همراه بود و این بازیکن مراکشی نیز با یک پاس دقیق، هالند را در موقعیت گلزنی قرار داد، تا مهاجم نروژی دورتموند با یک شوت محکم فاصله را به دو گل افزایش دهد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 6087295

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم