Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی نتایج قطعی شمارش آرا در حوزه انتخابیه «تاکستان»، «بوئین زهرا و آوج» و «قزوین، آبیک و البرز» را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» با اشاره به پایان شمارش آرا در استان قزوین و نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به حول قوه الهی روز گذشته دوم اسفند ماه مردم استان قزوین حماسه دیگری را آفریدند و لبیک به پیام مقام معظم رهبری گفتند و حضور باشکوهی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی در نقاط مختلف استان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: برنده اصلی این انتخابات مردم هستند که جا دارد تشکر ویژه شود زیرا در همه صحنه ها حضور می یابند.

 

* فاطمه محمد بیگی و لطف اله سیاهکلی مرادی منتخب مردم در انتخابات مجلس

وی عنوان کرد: نتایج انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان قزوین مشخص شد به طوری که در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج از مجموع ۷۴ هزار و ۶۳۱ رأی مأخوذه  صحیح، «روح الله عباسپور» با ۳۷ هزار و ۵۸۹ رأی، حائز اکثریت آرا شد.

 

حبیبی تأکید کرد: در حوزه انتخابیه تاکستان از مجموع ۶۹ هزار و ۹۴۷ رأی مأخوذه صحیح، «رجب رحمانی» با ۲۶ هزار و ۴۵ رأی، بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است.

 

وی اعلام کرد: در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز که ۲ کرسی مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است، از مجموع ۲۲۳ هزار و ۴۳۶ رأی مأخوذه صحیح، به ترتیب «فاطمه محمد بیگی» با ۱۰۸ هزار و ۹۲۴ رأی به عنوان منتخب نخست این حوزه حائز اکثریت آرا شد و «لطف اله سیاهکلی» با ۸۳ هزار و ۵۵۵ رأی به عنوان منتخب دوم بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است.

 

* مدارس قزوین طی ۲ روز آینده تعطیل است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه با اشاره به تعطیلی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه اظهار کرد: بیش از  ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات بودند که بالغ ۶۰ تا ۷۰ درصد این عوامل فرهنگیان بودند.

 

وی یادآور شد: از مجموع یک هزار ۴۰ شعبه اخذ رأی در استان، بیش از ۷۰ درصد در مدارس بودند که برای استراحت فرهنگیان و آماده سازی و پاکسازی فضای مدارس، تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه تعطیل است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اعلام نتایج انتخابات حوزه انتخابیه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟