Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: ما با صراحت اعلام می‌کنیم که همه قمی‌ها همکاری با مسئولان بهداشت را مورد توجه قرار می‌دهند اما هیچ فردی اجازه نمی‌دهد تا دشمن فضای قم را ناامن جلوه دهد و ترامپ خائن و مزدوران داخلی آرزوی شکست قم را به گور خواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی امشب بین دو نماز جماعت مغرب و عشاء در میان نمازگزاران شبستان امام خمینی(ره) طی سخنانی با اشاره به آیه ۲۵ سوره توبه «لقد نصرکم‌الله فی مواطن کثیره» اظهار کرد: به دنبال شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ترامپ رئیس جمهور منفور و تروریست و شرور آمریکا اعلام کرده بود که اگر ایران در صدد انتقام خون شهید سلیمانی باشد ما چندین نقطه میراثی و فرهنگی ایران را می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اکنون روشن شده که این مرد خبیث و کثیف و شرور، شهر مقدس قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع)، خاستگاه انقلاب اسلامی، پناهگاه شیعیان جهان، مرکز حوزه علمیه و شهر مراجع عظام تقلید و مردم دلاور، قهرمان و ولایت‌مدار را هدف قرار داده و به بهانه پدیده کرونا می‌خواهد ضربه فرهنگی و حیثیتی به قم بزند.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: مردم بدانند مسئولان در حال کنترل و مراقبت‌های پزشکی، درمانی و بهداشتی نسبت به این پدیده هستند اما دشمن می‌خواهد با استفاده از این روش هراسی را در دل‌ها ایجاد کند و قم را شهری ناامن نشان دهد و انتقام همه شکست‌های خود را از قم بگیرد.

وی ادامه داد: ما با صراحت اعلام می‌کنیم که همه قمی‌ها همکاری با مسئولان بهداشت را مورد توجه قرار می‌دهند اما هیچ فردی اجازه نمی‌دهد تا دشمن فضای قم را ناامن جلوه دهد و ترامپ خائن و مزدوران داخلی آرزوی شکست قم را به گور خواهند برد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آیت الله سعیدی ویروس کرونا ویروس کرونا در قم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • نماز جمعه سنندج
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند